Wpis z mikrobloga

Wolelibyście pójść na 3 miesieczny staż, zdalnie w branży marketingu internetowego za 2200 netto, czy do wojska?

Potencjalne wg. mnie minusy opcji "staż", ktore widze:
- moze nic mi z tego stazu i kolejna niepotrzebna strata czasu
- jestem tylko po 2 miesiecznym intensywnym kursie, wiec niewiele wiem i nie wiem nawet czy chce to robic
- jestem po studiach graficznych i szkoda mi sie od tego odcinać, tym bardziej ze to nie bylo samo studiowanie dla studiowania, tylko duzo siedziałem w wolnym czasie, a i tak wszystko na marne.

Potencjalne plusy:
- Moze udaloby mi sie znalezc jakas w maire dobrze płatną robote po stazu (ale wątpie)
- praca zdalna, wiec wygodnie i przynajmniej teoretycznie moge pracowac gdzie chce (ale to tylko jesli po stazu bym cos znalazl sensownego, bo za 2200, to nie da rady, zreszta nawet pewnie niczego nie da sie wynajjąć tylko na 3 miesiace)

Potencjalne minusy opcji "wojsko":
- nie jestem pewien gdzie mnie dadzą. Chcialbym np. pracowac w Rzeszowie albo Kraowie, a moze wyląduje na jakims zadupiu
- raczej nie mozna od tak zmienaic miejsca pracy, wiec jesli bedzie mnie wkurzac jakas grupa ludzi, to bede musiał latami sie z nimi użerać
- wstawanie rano (jestem nocnym markiem)
- nie moge mieszkac tam gdzie mi sie podoba
- psychiczne cierpienie na myśl, że zmarnowalem duzo czasu na technikum, studia i nauke w wolnym czasie, a i tak bede na rowni z ludźmi, którzy tam idą prosto po zawodówce
- po złozeniu przysięgi podobno mogą ściągać z dupy, na jakies szkolenia czy cos, nawet gdybym wrocil do cywila, w tym nawet będąc za granicą

Potencjalne plusy:
- mam od razu robote, ktora pozowli mi sie w koncu wyprowadzić
- dobre zarobki na start
- Moze bym to lubił, bo od małego kręciły mnie takie klimaty, aczkolwiek praktyka moze pokazac inaczej, wiec nie wiem
- szybka emerytura

#pytanie #pytaniedoeksperta #praca #wojsko #marketinginternetowy #wojsko #rozterkizyciowe
  • 15