Wpis z mikrobloga

Kupiłem kiedyś słuchawki w #mediaexpert. Niestety się zepsuły. Nowe takie same są dostępne ale 200 zł droższe. Jedyna przedstawiona forma reklamacji to zwrot gotówki lub wymiana na nowe z dopłatą (ale w dwóch krokach, najpierw zwrot a potem nowy towar na nową fakturę).

Za te pieniądze nie kupię już tych słuchawek, bo zwyczajnie cena elektroniki poszła w górę. @Media_Expert czy sądzicie, że to uczciwa praktyka? Z wypowiedzi sprzedawcy zrozumiałem, że nie jestem pierwszą osobą której przychodzi dopłacać do TEGO SAMEGO produktu, tylko dlatego że się zepsuł. Nie wspomnę, że na FB zostałem totalnie zlany formułkami o tym że przykra sprawa, ale żebym już przestał pisać.

#pytanie #reklamacja #mediaexpertcwel
  • 8
  • Odpowiedz
Nie pytali, a ja nie byłem na tyle ogarnięty żeby to sprecyzować. Wiem, że powinienem był wziąć Rękojmie. Zależało mi na czasie, bo używam słuchawek na codzień w pracy, więc dopłaciłem. Teraz pewnie nic z tym nie zrobię, ale zastanawia mnie czy mam racje sądząc, że zostałem wydymany.
  • Odpowiedz