Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mevaya: inny region polski, ale ja mam upc. Ta firma to żart. Nie mam aktualnie internetu od 4 tygodni. Problem zgłaszany wielokrotnie, na infolinię zapewniają, że technicy o wszystkim wiedzą i nikt nie kwapi się z nami skontaktować. My zrywamy umowę.
@goferek: @Fritzowski: A ja od prawie 15 lat mam upc wczesniej nawet inna nazwe mieli i mialem ze 3 awarie w tym okresie, wszystko zalezy od lokalizacji i kto robil dana infrastrukture nie mozna orzec na podstawie jednostaki czy ta firma jest super czy #!$%@? bo ich siec jest za duza @mevaya: podpytaj sie sasiada jakk net ma i czy poleca
@nairoht: to że są awarie to jedno. Ale w ramach sieci powinni mieć jakieś standardy pomocy technicznej i obsługi, tym bardziej jak to duży ISP. Skoro w razie awarii trzeba było czekać kilka dni na jakąkolwiek reakcję technika, to zdecydowanie nie świadczy o nich dobrze.