Wpis z mikrobloga

@Greg36: w sensie smierc to element tej gry wiec chyba nikogo to nie rusza, w wiekszosci sytuacji nie masz mozliwosci unikniecia smierci zadnym skillem, a jedynie poprzednie decyzje daja ci mozliwosc "bezrefleksyjnego" sukcesu lub porazki. I dopiero po porazce (smierci) masz szanse na refleksji, a i tak nie do konca bo czesto musisz nauczyc sie grac aby rozumiec dlaczego zginales, a i tak zdarza sie ze tu bardziej chodzi o zlozenie
@Greg36 to że meta SC build nie oznacza że będziesz nieśmiertelny. Ja nie gram meta buildem i jak coś mocniejszego się trafi to stoję i przytrzymam se jeden przycisk te sekundę dłużej xD
dopiero po porazce (smierci) masz szanse na refleksji,


@NewBlueSky: No nie bardzo XD Jebnę bosa mapy w 2 sekundy, przeoram wszystko a potem spadnę na strzała od jakiegoś rare i nie mam pojęcia co mnie zabiło, czy crit czy ele damage, czy physical, czy za mała szansa na block, szy za mało spell supress itd. XDD

@KrystJan: Tylko dawnie meta buildem na 60lvl wbijałeś w maki i ogarniając grę i
@NewBlueSky: No nie bardzo XD Jebnę bosa mapy w 2 sekundy, przeoram wszystko a potem spadnę na strzała od jakiegoś rare i nie mam pojęcia co mnie zabiło, czy crit czy ele damage, czy physical, czy za mała szansa na block, szy za mało spell supress itd. XDD


@Greg36: nie no zawsze zabija cie "czysty dmg" tylko pytanie co cie modyfikuje, wrzuc sobie build do poe ninja i sprawdz sobie
Widać koleś nie umie grać, jakby wiedział jak ważny jest armor albo co to jest spell supression na pewno by tak nie zginął.

XDD


@Greg36: ale nikt tak nie mowi, normalni gracze wiedza ze smierc to naturalny element w tej grze i granie na hc to szkodzenie sobie samemu. xD