Wpis z mikrobloga

@Mrocznyeniu: Ostatnio to nawet fajne bo w pracy Rusta na telefon robimy, a w domu nad klonem Diablo Immortal pracuję. Jeszcze dużo do roboty przede mną, dokańczam chyba czwartą wersję systemu walki bo chciałem żeby był bardzo elastyczny i łatwo się projektowało kolejne umiejętności i zaczynam brać się na multi. Już niby chodzenie działa po multi, muszę teraz system walki pod multi dorobić.
Chyba fajnie to wygląda, mega podoba mi się
@FortresMaximus: Wszystko jest za darmo Unity + Visual Studio, ewentualnie można z płatnego Ridera skorzystać zamiast VS on troszeczkę lepiej współpracuje z Unity. A do multiplayera Photon Fusion (to jest chyba 4 wersja multiplayera od nich), ale chyba będę się cofał do Bolta (trzeciej wersji) bo w tej nowszej nie ma jeszcze pluginu, czyli czegoś takiego żeby server fajnie skalować, tylko trzeba mieć grę odpaloną na dedykowanym serverze co jest #!$%@?