Aktywne Wpisy
Glar +119
Ta grupa na fb jest p--------a pod względem spermy #przegiolemco #spermiarzalert
szarszarlotka +14
Moja 13-letnia siostra została najprawdopodobniej okradziona na rozpoczęciu roku szkolnego ( ͡° ʖ̯ ͡°) Szła ze sztandarem więc koleżanka z klasy zaproponowała, że potrzyma jej torebkę, siostra oczywiście ładnie podziękowała i pobiegła bez namysłu, po apelu odebrała torebkę a jak wracała ze szkoły zorientowała się, że w środku nie ma telefonu. Szkoła i dom przeszukane, telefon wyłączony, ostatnie logowanie godzinę po sytuacji kiedy siostra siedziała już w domu
Dobra, stary returning został ukończony, póki pamiętam przygotuje mini poradnich dla tych, co lubia starą wersję returninga, bez graficznych udziwnueń najnowszej wersji.
Kwestie techniczne: systempack 1.8( dzięki temu nigdy wam nie wywali gry), patch 1.2 ( nie nowszy!), a to dlatego, że nowsze patche to fetysze modderów na trudność. Wszystko ma zawyżone statystyki, lub jest dostepne później, gdy już w sumie nie jst do niczego potrzebne. Jedyną wada patcha 1.2 jest fakt, że im jesteśmy silniejsi tym dane zwierzęta i potwory będą przed nami uciekać. Jednak aby temu zaradzić wystraczy mieć wyuczony łuk na 30-50% ( wszystko z tabliczek wystraczy) i po problemie.
Jaki poziom trudności wybrać? Bardzo łatwy i trudniejszy nie jest potrzebny, bo bardzo łatwy jest na poziomie gothic 2 noc kruka, a wielu bossów i tak jest silnych w c--j. Dodtakowo to jedyny poziom trudności jaki wyłacza pasek wytrzymałości,a wytrzymałosć to horror podczas walki na początku gry, bo się po prostu czesto ginie trakcie walki.
Gildie: Z gildii wojownika strażnik świątynny bije na głowę najemnika i paladyna. Co prawda ciężko nim zostać, bo trzeba ubić bossa golemów niedaleko piramidy, ale wystraczy go poprowadzić np do magów wody jak się zbiorą w kupę do połaczenia ornamentu i problem z głowy. Bedąc strażnikiem świątynnym raz dziennie nabijamy maną fajką wodną plus 1, więc nie musimy wydawac punktów nauki na manę. Wogole. Bo bonosu ze znalezionych mikstur i tak wejdą i z tabliczek także. Dodatkowo straznik światynny ma darmowe runy bez kręgów magii, które pomagaja np ubijać trolle.
Z magów mag ognia, a potem guru na start są najlepsi. W returningu od ognia przeciwnik traci HP dopóki się pali, guru mając uderzenie wiatru zmiata też wszystko. Na rozwoj zaś maga wody i nekromanty trzeba być cierpliwym.
Nie kupujemy pancerzy gildyjnych, szkoda na nie kasy, bo dobre albo sami wytarzwamy ( pancerz z płytek pelzaczy)
W modyfikacaji nie jestesmy skberami i uczymy sie umiejętności łowieckich,(zdobywanie pazurów, serc, skór, kłów), kupujemy przepisy na mikstury chroniące przed magią, ogniem, zwiekszające punkty życia, ważne jest kupienie u constantina ksiązki wino zapomnienia, bo z 6 winogron tworzymy wino dajace plus 50 hp
I tak w prosty sposób przechodzimy moda, ciesząc się rozwijaną postacią.
Na koniec jeśli opiekun da ci wybór jaką drogą pojść wystraczy : kamienia ( zwiększajaca starty hp) ognia ( siła plus 15, ochrona przed ogniem plus 15) i mroku ( plus 15 zreczność ochrona pzred magią)
Zajebiście gra mi się w early game, jest ciężko bo padasz na hita, ale wraz z większą ilością PNów czujesz rozwój postaci i jest w pytę.
Najgorzej jak dojdziesz do pustyni spierdonosa... parę dni musiałem się zmuszać, żeby to g---o obiegać :X a jeszcze jest ten j----y labirynt (tfu miasto) orków :S
Wojownicy mają trochę przesrane z tymi poszukiwaczami, bo są tankowaci na b--ń białą a biją niemiłosiernie mocno. Trzeba spamować [H] jak p------y.
Pierwsze 2 rozdziały to łamigłówka,
Mag wody to ciekawa opcja, mam za sobą gildie guru i mag ognia w starym, dobrym rebalance, ale magiem wody ogram na starym patchu 1.2 by mi było łatwiej.
BTW