Wpis z mikrobloga

Mirki proszę mi powiedzieć jak mogę skutecznie doprowadzić do wynajmu mieszkania, ponieważ każda próba kończy się niepowodzeniem i nie dochodzi nawet do oglądania mieszkania, bo już NIEAKTUALNE. Ilekroć udaje mi się dodzwonić, dowiedzieć się, że oferta jest aktualna czy nawet dowiedzieć się, że jestem pierwszą osobą, która się zgłosiła to koniec końców po wstępnym umówieniu się na oglądanie dostaję po jakimś czasie sms, że już wynajęte i nara, mimo że osoba ta mówiła mi, że da znać potem co do godziny i adresu. Ba, nawet się zdarzyło, że ktoś po prostu totalnie olał temat po umówieniu się i danego dnia celowo nie odbierał.
Czy ja mam po prostu na starcie prosić o rezerwację, rzucać hajsem i czy proponować od razu, że będzie płacić więcej za wynajem czy jak to wygląda? Bo przysięgam idzie dostać #!$%@? jak kolejna osoba z dupy ci odmawia, bo nagle zdążyła sobie znaleźć kogoś innego.
Studiuję i pracuję, druga osoba zamierza tylko pracować.
#mieszkanie #mieszkania #wynajem #warszawa
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@twojastarowska: może ludzie wolą wynajmować ludziom pracującym. Robi sobie gość selekcję, tym bardziej że dużo osób się odzywa. Moja dziewczyna przykładowo gdy szukała mieszkania na Ursynowie to od jednej kobiety dostała tekst typu "chce uniknąć osób zbyt młodych, a już w szczególności dwóch mężczyzn, ostatnio dwóm wynajęłam to niedbali o mieszkanie"

Będę odbierał mieszkanie w Ząbkach w styczniu/lutym W kwietniu pewnie będzie gotowe do wynajęcia i szczerze też jestem uprzedzony
  • Odpowiedz
@twojastarowska: na ogłoszenie o mieszkaniu zgłasza sie kilkadziesiąt osób chętnych. To że deklaruje są że jesteś pierwszy nie ma znaczenia. Właściciel ma w czym wybierać. Możesz zrobić lepsze wrażenie jeśli jesteś miły i masz stałe dochody. Ale nawet wtedy masz konkurencję.
  • Odpowiedz