Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Nie no organizacja w #ikea to jakiś żart. Tydzień temu zamówiłem z różową parę mebli do nowego mieszkania. Dostaliśmy termin na dzisiaj. Czekamy jak idioci do 20:30, żadnych informacji. Dzwonimy na infolinię i uwaga:
Duże korki we wro i nie dadzą rady dzisiaj. Zero info z ich strony, a my jak głupki czekamy cały dzień na kuriera.
I teraz najlepsze, kolejny termin za 9 dni xd
Bo jeżeli nam by jutro to przywieźli to inni klienci by też mieli opóźnienie xd co za absurd. Teraz wychodzi na to, że osoby które zamówiły dzisiaj będą miały szybciej zamówienie od nas xd i nawet nie mamy gwarancji, czy w ten następny piątek będzie. Może się okazać, że znowu się nie wyrobił więc kolejne 9 dni czekania
#zalesie #gownowpis
  • 11
@V3ntu: Powiem ci coś co Cię nie pocieszy, to jest wina dawania d...y przez przewoźnika a nie IKEA, jak zależy ci na wcześniejszym terminie, możesz wysłać mi numer zmaówienia (isell) na priv i na pewno coś przyśpiesze
@HlHl:

to jest wina dawania d...y przez przewoźnika a nie IKEA,


I tak i nie. To nie jest jakiś jednostkowy przypadek. Sam miałem problem z transportem i tak samo widziałem żale ludzi na facebooku, słyszałem o problemach znajomych itd. Skoro firma transportowa cały czas ma tak słąbą jakość usług, to czemu Ikea dalej utrzymuje z nimi umowę?
@Murasame:
Temat jest mocno złożony,
Po pierwsze, jest niewiele firm na rynku, które są w stanie obsłużyć taki wolumen zamówień (dysponujacych tak dużą flotą i taką przestrzenią magazynową)
Drugi to koszty, IKEA chce zachować jak najniższe ceny transportów, wiąże się to oczywiście z jakością (brak kar umownych dla przewoźnika itp).
W zachodniej polsce dochodzi jeszcze kwestia ekip, firmy transportowe korzystają z podwykonawców, którzy coraz rzadziej chcą jeździć dla polskich przewoźników i
@Murasame: Ważny jest też efekt skali, przewoźnik ma powiedzmy dostarczalnośc na poziomie 97-98 procent (pozostałe 2-3 procent nie dochodza do skutku z winy przewoźnika albo Klienta)
przy tak ogromnnej liczbie dostaw, te 2-3 procent to bardzo duża liczba Klientów

Jeszcze żebym nie został źle zrozumiany, Klient ma w dupie ( i słusznie) kto dał ciała, dla Klienta ważne jest to żeby mieć towar w umówionym terminie, ja po prostu staram się
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@V3ntu: Powiem ci coś co Cię nie pocieszy, to jest wina dawania d...y przez przewoźnika a nie IKEA, jak zależy ci na wcześniejszym terminie, możesz wysłać mi numer zmaówienia (isell) na priv i na pewno coś przyśpiesze

@HlHl: dzięki za propozycję kolego, ale ten piątek wyjątkowo nam odpowiada, ponieważ to dzień powrotu z urlopu. Boję się tylko sytuacji, że znowu nam przełożą. Oboje mamy "działalność“ w domu i jak przykładowo