Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Właśnie prawie doprowadziłem do upadku moją byłą firmę. Zacznę może od tego że jestem grafikiem 3d i jakieś pół roku temu zwolniłem się z pracy, z perspektywy czasu jedna z moich lepszych decyzji.
Generalnie pracowałem w jednym z mniejszych januszexów, lubiałem tą pracę, choć jak się później dowiedziałem byłem tam mocno dymany. Praca na śmieciówce nieraz po 11-12h dziennie za niespełna 5k, ale nie przeszkadzało mi to jakoś bardzo, patrząc na to że cały czas jeszcze studiuje, a na ogłoszenia po grupkach, to osoby szukające pracy często wpisywały jakieś grosze w ofertach.
To była moja pierwsza poważna praca, więc miałem do niej trochę sentymentu, jednak z czasem nasz emu Januszowi alfa zaczęło odwalać, najpierw uznał że trackery i raportowanie zadań do jiry to dobry pomysł. Następnie przewrócił system zarządzania w firmie, który od teraz polegał na tym że od teraz mamy trzech projekt managerów którzy zarządzają projektami i oni między sobą rozdzielają kto idzie do jakiego projektu, w praktyce wyglądało to tak że w ciągu roku byłem zaangażowany w ok 20 projektów. Na początku czułem jakąś tam dumę że to ja jestem ten najbardziej kumaty co to jest potrzebny do wszystkiego, bo inni nie ogarniają ale z czasem zacząłem się wypalać, kilkukrotnie mówiłem że system jest zły i nieefektywny, ale nikt mnie wtedy nie słuchał.
Ostatecznie jak Janusz zatrudnił PMa który był jego kolegą i totalnie nic nie wiedział o zarządzaniu projektami za to był gburem, postanowiłem że się zwalniam. Szczerze powiedziawszy myślałem że szef będzie chciał mnie zatrzymać i zdaje sobie sprawę z tego jaką mam dla nich wartość, ale jedyne co mi powiedział to nara. Pracę znalazłem jeszcze przed zwolnieniem, ale rozczarowanie pozostało.