O cię #!$%@?, to będzie dużaaa gra. O yea, podoba mi się to. Szkoda, tylko, że jeszcze trochę na grę poczekamy ale mimo wszystko rozpala wyobraźnie. I będzie na UE5.
@vulcanitu: Niedługo mają pokazać coś z prac nad podziemiami. Bo świat i mapa nadal nieposkładane. Przy tym tempie prac i wielkości gry to premiera pewnie 2025... Z ciekawostek to rozważali kickstartera, ale stwierdzili, że kickstarter nie zbierze im tyle kasy ile potrzebują i teraz szukają/prowadzą rozmowy z inwestorami.
@Variv: daggerfall był ogromny i co z tego? No mans sky też jest ogromne. Masa niczego i parę rzeczy z którymi chcesz wchodzić w interakcję. Ubijesz jakiegoś złola i co 30 minut jazdy koniem? Dzięki, postoję, mam już myśląc o tym flashbacki z Wiedźmina 3 a to była mniejsza gra.
@Variv: daggerfall był ogromny i co z tego? No mans sky też jest ogromne. Masa niczego i parę rzeczy z którymi chcesz wchodzić w interakcję. Ubijesz jakiegoś złola i co 30 minut jazdy koniem? Dzięki, postoję, mam już myśląc o tym flashbacki z Wiedźmina 3 a to była mniejsza gra.
@keton22 Daggerfall jak no mans sky miał generację terenu w locie. To jednak specyficzna technika. Tu będzie jednak taka sama zbudowana
@Variv: czyli algorytm proceduralnej generacji w edytorze map u devów. Rzeczy związane z questami raczej podrasują, kilometry kwadratowe lasu 'do jady koniem z A do B' raczej nie. Nie ma takich mocy przerobowych więc albo zrobią klocki (tiles) i ten sam domek, kępkę drzew czy jaskinię będziesz widział 101 razy albo dadzą się wykazać algorytmowi i będzie jak w NMS.
@Variv: czyli algorytm proceduralnej generacji w edytorze map u devów. Rzeczy związane z questami raczej podrasują, kilometry kwadratowe lasu 'do jady koniem z A do B' raczej nie. Nie ma takich mocy przerobowych więc albo zrobią klocki (tiles) i ten sam domek, kępkę drzew czy jaskinię będziesz widział 101 razy albo dadzą się wykazać algorytmowi i będzie jak w NMS.
@Variv: akurat asasynów to ty szkaluj, w kółko się wspinasz na tą samą górę z tymi samymi formacjami skalnymi i łazisz po tych samych 3 domkach a jak jest coś unikatowego to znać że do głównej fabuły. I Odyseja i Valhalla które pamiętam na świeżo to miały.
O cię #!$%@?, to będzie dużaaa gra. O yea, podoba mi się to. Szkoda, tylko, że jeszcze trochę na grę poczekamy ale mimo wszystko rozpala wyobraźnie. I będzie na UE5.
Przy tym tempie prac i wielkości gry to premiera pewnie 2025...
Z ciekawostek to rozważali kickstartera, ale stwierdzili, że kickstarter nie zbierze im tyle kasy ile potrzebują i teraz szukają/prowadzą rozmowy z inwestorami.
Komentarz usunięty przez moderatora
@keton22 Daggerfall jak no mans sky miał generację terenu w locie. To jednak specyficzna technika. Tu będzie jednak taka sama zbudowana
@Variv: czyli algorytm proceduralnej generacji w edytorze map u devów. Rzeczy związane z questami raczej podrasują, kilometry kwadratowe lasu 'do jady koniem z A do B' raczej nie. Nie ma takich mocy przerobowych więc albo zrobią klocki (tiles) i ten sam domek, kępkę drzew czy jaskinię będziesz widział 101 razy albo dadzą się wykazać algorytmowi i będzie jak w NMS.
@Variv: czyli algorytm proceduralnej generacji w edytorze map u devów. Rzeczy związane z questami raczej podrasują, kilometry kwadratowe lasu 'do jady koniem z A do B' raczej nie. Nie ma takich mocy przerobowych więc albo zrobią klocki (tiles) i ten sam domek, kępkę drzew czy jaskinię będziesz widział 101 razy albo dadzą się wykazać algorytmowi i będzie jak w NMS.
@keton22 Generacji na poziomie