Wpis z mikrobloga

jest to kontynuacja poprzedniego wpisu, który się całkiem pozytywnie przyjął- dzięki!
więc tak wyglądało kilka kolejnych etapów powstawanie tej animacji,
jeśli ktoś ma więcej pytań to postaram się odpowiedzieć w komentarzu:)
a kolejne wrzuty będą na moim tagu: #w8jek

#animacja #rysujzwykopem #tworczoscwlasna #kreskowki #aftereffects #photoshop
  • 29
@ruda_stuleja: Niby tak. Z kolei w grę Cuphead nie dałem rady grać bo za dużo rozpraszaczy no i zdecydowanie za trudna dla mnie :D
Ale wizualnie jest świetna i nawet miałem okazję być na warsztatach jednej z animatorek, która przy tej grze pracowała- Tina Nawrocki. W zasadzie to od tego momentu jakoś bardziej ruszyłem z animacją.
No myślę, że trzeba lubić animację rysunkową jeśli chce się tym zajmować, bo bez tego
@WUJEKprzezUzamkniete:
W 100% się zgadzam. To jest potworna niemal babranina do tego nieopłacalna. Nie bez powodu większość dzisiejszych animacji jest wysyłana do zewnętrznych studiów. Taki Disney, WB, prawie wszyscy to robią tylko połowę roboty, szkice, sceny, koncepty, scenariusz. Całe upłynnianie, szczegóły, postprocessing leci u np. Rough Draft Studios. I to też z mniejszym lub większym angażem twórców z tego co czytałem.

Taka animacja robiona od podstaw jest już rzadka, zazwyczaj zajmuje
@ruda_stuleja: No teraz jest masa możłiwości. Sam mam zamiar w końcu spróbować grease pencil z Blendera. Ale też te różne niedociągnięcia (nierówny obrys, nieperfekcyjna płynność) wg. mnie dodaje fajnej plastyczności. Widziałem kilka upłynnionych przez AI animacji i nie podoba mi się. Ale np. animacja Klaus od Spa Studio świetnie wykorzystali swój autorski soft do cieniowania.