Wpis z mikrobloga

#!$%@?ąc od ostatniego manifesto, czego byście najbardziej oczekiwali od poe2, tak żeby waszym zdaniem ta gra stała się czymś o wiele lepszym niż obecnie jest #pathofexile

Jeśli macie więcej niż jeden pomysł, to się nie hamujcie. Oczywiście chodzi mi o zmiany stricte w grze a nie w stylu Krzysztofa #!$%@?ć a GGG upaństwowić.

Ja bym chciał, żeby w poe2 dało się grać zarówno w grupie znajomych (żeby dało się grać zarówno w party np do 4 może 5 osób, a jak ktoś będzie chciał to może sobie pograć sam, a potem jak się zejdą znowu znajomi, to żeby można było znowu w kilku grać. Dziś niby taka opcja też jest, no ale umówmy się, to jest opcja i to niepopularna, a mogłoby być standardem i tego bym sobie życzył. A wy?
  • 29
  • Odpowiedz
@Prezydent_Polski: zablokowalbym filtry stat rare itemkow [czyli mozna filtrowac tylko po bazach i lvlu, ew socketach i co tam jeszcze jest bez znaczenia] + usunal scrolle wisdom [unique itemki by wymagaly identyfikacji ale jakims innym sposobem, tak aby trzeba bylo je wyniesc z mapki/zaniesc do miasta] + dodal ze jak cos leci to jest zidentyfikowane.

W sumie niebieskie scrolle tez bym usunal.

"Speedrunnerzy" z gotowymi filtrami co skanuja kazdy item
  • Odpowiedz
"Speedrunnerzy" z gotowymi filtrami co skanuja kazdy item 3rd party oprogramowaniem aby bezmyslnie leciec i wystawiac powinni zostac dowaleni.


@NewBlueSky: rozumiem ideę, ale wydaje mi się, że nie tu jest problem. Tu raczej chodzi o super skomplikowany crafting, który wymusza podnoszenie bardzo konkretnych baz.
W połączeniu z waleniem w gracza tonami dropu (o czym inni już pisali) stwarza to konieczność ich filtrowania.

A tak się składa, że POE w kontekście ukończenia fabuły premiuje tych, którzy zrobią to szybciej - oczywiście mowa o starcie ligi.Ponieważ grze brakuje rozwiązań ułatwiających życie, a da się je stworzyć zewnętrznym oprogramowaniem, zawsze znajdzie się ktoś, kto coś
  • Odpowiedz
@NewBlueSky: rozumiem ideę, ale wydaje mi się, że nie tu jest problem. Tu raczej chodzi o super skomplikowany crafting, który wymusza podnoszenie bardzo konkretnych baz.

W połączeniu z waleniem w gracza tonami dropu (o czym inni już pisali) stwarza to konieczność ich filtrowania.


@Prezydent_Polski: Dlatego napisałem, że pewne elementy [w tej wizji ulepszenia gry] mogą być filtrowane.

A tak się składa, że POE w kontekście ukończenia fabuły premiuje tych, którzy zrobią to szybciej - oczywiście mowa o starcie ligi.Ponieważ grze brakuje rozwiązań ułatwiających życie, a da się je stworzyć zewnętrznym oprogramowaniem, zawsze znajdzie się ktoś,
  • Odpowiedz
Czy, że chcą większej automatyzacji, bo jak czegoś potrzebują to chcą w 5s zakupić xDDD


@NewBlueSky: no tu jest nie problem z graczami tylko z grą. Bo jeśli gra premiuje szybkie ukończenie fabuły (w sumie mapy też, w końcu po coś ktoś wymyślał zoomujące buildy) a na zakupy każe Ci poświęcać nieprzyjemnie długi czas - to nie jest to wina graczy, że chcą szybciej, a niekonsekwencja w projekcie gry. Inna sprawa, że POE w ogóle wydaje się być grą, która stara się być jak najmniej przystępna dla nowych graczy i jak najmniej wygodna dla stałych. A to plucie w twarz w szczególności komuś, kto jak ja, nie ma całego życia na poe, a z chęcią zostawiłby chrisowi kilka dolarów australijskich w zamian za fajnego mtxa. Tylko nie mam czasu na to żeby grać w poe 15 godzin dziennie, (a był czas, że miałem i też mi się nie chciało) a tego ode mnie wymaga dzis poe.

I generalnie zmieniłbym jeszcze jedną rzecz, o której zapomniałem
  • Odpowiedz
Bo jeśli gra premiuje szybkie ukończenie fabuły (w sumie mapy też, w końcu po coś ktoś wymyślał zoomujące buildy)


@Prezydent_Polski: nie no to jest bez sensu xD to ze wybierzesz sobie "op łatwy build" ale jego itemki sa ciezkie do zdobycia wiec wymagaja kupienia, czesto nie tylko kupienia ale tez grindowania orbow na zakup jest przeciez czescia tego buildu.

Juz dawno temu (gdzie jeszcze nie gralem w poe nawet) w pewnej grze MMO RPG na start serwera tez widzialem takie glupie pomysly, co ludzie pisali ze potrzeba im itemkow takich i takich i wtedy ich postac jest giga op. A ja mysle, ze sa glupi, bo nie biora pod uwage aspektow ze ta gra polega na grze w grupie, drop rate jest niski wiec powinni wybrac taki rozwoj postaci aby jak najmniej sie ograniczac. I dla mnie to bylo oczywiste. Albo jeszcze gorzej, musialbym w tej grze kupowac walute premium aby te legendarne itemki kupowac i licytowac sie z bananowymi oskarkami
  • Odpowiedz
tylko pewnie nigdy nie starales sie grac bez abusowania trade wiec musisz sie nauczyc czym jest poe od nowa.


@NewBlueSky: grałem i ukończyłem poe. Było to wtedy, gdy poe liczyło 5 aktów. Potem była długa dłuuuga przerwa i powrót od metamorph. Faktycznie było to zupełnie inne doświadczenie. Czy lepsze? nie wiem, nie pamiętam, możliwe. Czy chce mi się grać w single player (bo tym jest SSF) - no dziś już
  • Odpowiedz
crafting trzyma mnie przy tej grze, nie pograłbym długo jakby craftowało się klikając guzik i 2% że wejdzie +1 ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@sylben: Nie chodzi o aż takie uproszczenie. Ktoś już wspominał, że last epoch robi to dobrze i się z nim zgadzam. Oczywiście to nie ma być kopia tego systemu, ale chodzi o podejście. Proste i nagradzające, a nie skomplikowane jak jasny #!$%@? i
  • Odpowiedz
grałem i ukończyłem poe.


@Prezydent_Polski: co to znaczy ukończyć poe xD Z reguły gram jak mam czas, póki mi się nie znudzi dany sezon i build. PoE to taka platforma, gdzie możesz sobie ustawić dowolny cel i go spróbować zrobić, jeden właśnie skończy 10 aktów, a inny będzie robił mirror tier itemki na sell. Imo jeśli ktoś ma chęci i jest gotów do pewnych poświęceń (np czas, streamerzy mają trochę
  • Odpowiedz