Aktywne Wpisy
Serrrek +107
Uważam że wszystkie nowe samochody rejestrowane w Polsce powinny mieć blokadę prędkości 150 km/h. Sprzedaż/posiadanie samochodu bez blokady powinny być legalne, ale zdjęcie blokady po uzyskaniu rejestracji powinno być przestępstwem.
Nie widzę żadnego powodu żeby można było rejestrować pojazd, który może jeździć szybciej niż prawo na to pozwala. Jeśli ktoś chce sobie kupić i jeździć po jakichś torach, to proszę bardzo. Na drogach publicznych nie ma miejsca na szybszą jazdę.
#motoryzacja
Nie widzę żadnego powodu żeby można było rejestrować pojazd, który może jeździć szybciej niż prawo na to pozwala. Jeśli ktoś chce sobie kupić i jeździć po jakichś torach, to proszę bardzo. Na drogach publicznych nie ma miejsca na szybszą jazdę.
#motoryzacja
WielkiNos +272
W średniowieczu kobietom, które się ruchały z kim popadnie golono głowy na łyso. Podobnie było z polkami, które sypiały z Niemcami w czasie drugiej wojny światowej. Ogolona głowa u kobiety to symbol bycia największym śmieciem w oczach społeczeństwa i tak było w czasie wojny w całej Europie.
Tymczasem nieskalane myślą juleczki pozwalają sobie to zrobić za darmo, dla uciechy jakiegoś podrzędnego raperzyny, który oddaje stolec tak samo jak każdy.
#p0lka
Tymczasem nieskalane myślą juleczki pozwalają sobie to zrobić za darmo, dla uciechy jakiegoś podrzędnego raperzyny, który oddaje stolec tak samo jak każdy.
#p0lka
Jeśli macie więcej niż jeden pomysł, to się nie hamujcie. Oczywiście chodzi mi o zmiany stricte w grze a nie w stylu Krzysztofa #!$%@?ć a GGG upaństwowić.
Ja bym chciał, żeby w poe2 dało się grać zarówno w grupie znajomych (żeby dało się grać zarówno w party np do 4 może 5 osób, a jak ktoś będzie chciał to może sobie pograć sam, a potem jak się zejdą znowu znajomi, to żeby można było znowu w kilku grać. Dziś niby taka opcja też jest, no ale umówmy się, to jest opcja i to niepopularna, a mogłoby być standardem i tego bym sobie życzył. A wy?
No i odnośnie identyfikacji czy portali to myślę, że akurat to D3 robi dobrze - wyrzucili scrolle, itemy możesz identyfikować bez nich pojedynczo, a w mieście wszystkie na raz księgą. To samo TP - nie masz scrolli tylko skill i tyle.
Fajnie by było gdyby też zaimplementowali do gry jakiś system addonów - tak jak jest np. w WoW-ie, że ludzie to normalnie tworzą, wrzucasz do folderu gry i z poziomy gry aktywujesz, a nie jak
@KingLeeBruce: Co do tego to jest niemal pewne, już przecież taki mechanizm był testowany, że leciały "lucky rolle" chyba z harvesta, ale to oczywiście usunęli bo za OP było. Wydaje się, że to mogło być testem pod poe2 właśnie, ale to tylko moje przypuszczenia.
@Miecz12: Jeszcze na start ligi to przeżyję, ale jak za każdym razem, gdy chcę zrobić nową postać (w sensie nową klasę), muszę przejść jeszcze raz całe 10 aktów to rzygam na samą myśl. Laby? przeżyję je, ale kampania powinna być opcjonalna. Powinna oferować coś, co spowoduje, że gracz będzie chciał ją przechodzić, a nie musiał.
@siadatajta: on ma swoje plusy i minusy, ale chyba wolę automat, niż wynajmowanie kogoś, kto będzie mi robił zakupy. W sumie to po tym jak pograłem trochę w Lost Ark, to jeszcze mi się przewija pet podnoszący mi z ziemi gówno, które chciałbym mieć a nie chciałbym podnosić. Szczególnie, że w poe są pety ale nie służą
1. Zmienić skalowanie się trudności wg aktów - najłatwiejszy a1, najtrudniejszy a10 bo aktualnie nowych graczy odstraszają mud flatsy i merveil. Przez mniejszą ilość graczy ligi szybciej wymierają, a po miesiącu nie da się kupić połowy rzeczy.
2. #!$%@? auction house dla itemów które można stackować. To jest paranoja żebym po 10 latach od wyjścia gry musiał spamować 100 osób po wymianę exaltów na chaosy, czy kupno matsów do craftowania.
3. Uświadomienie sobie przez te #!$%@? zakute łby z GGG że największą zaletą PoE jest ilość możliwych buildów. Po pierwszym przejściu gry na każdej lidze niech #!$%@? dadzą jakieś alternatywne lvlowanie jak np. endless delve, endless ledge czy inne 'przyjemniejsze' opcje. Do tego po ~tygodniu darmowy respec passive tree, albo niech w ogóle #!$%@?ą regrety. Nic mnie tak nie #!$%@? jak nadmiar możliwości ograniczony #!$%@? currency, którego nie da się automatycznie kupić i muszę tracić czas na spamowanie ludzi.
4. Dodać trejdowalne itemy z craftami/upgrade w harvescie + syndykacie żebym nie musiał używać tft i żeby żadna #!$%@? nie mogła scamować
5. #!$%@? 50% contentu, bo i tak jest gównem które nic nie wnosi. To samo z absolutnie niegrywalnymi skillami - zamiast tracić czas na balansowanie jakiegoś cleave o +2 range niech po prostu #!$%@?ą to czym nikt nie gra. Powiedzmy raz na pół roku całkowity rework 10? usuniętych skilli i może coś by się ruszyło + nowi gracze mieliby
@Prezydent_Polski: crafting trzyma mnie przy tej grze, nie pograłbym długo jakby craftowało się klikając guzik i 2% że
@Miecz12: no właśnie o to mi chodziło, żeby zmienili.
Loot - mniej śmieci
Lepszy trade
Mniej on death effectów
Możliwość innego lvlingu po przejściu aktów pierwszą postacią na lidze
@Myzreal: Wydaje mi się, że jest coś co bardziej destabilizuje ekonomię tej gry niż gra w party, która oczywiście znacznie mocniej nagradza niż granie solo. A przczyny dopatrywałbym się w systemie craftingu, który jest tak skomplikowany, że można z niego doktorat pisać i
@Myzreal: właśnie o coś takiego mi chodziło. Oczywście to nie musi być bezpośrednia kalka z LE, ale oni to dobrze wymyślili ( ͡° ͜ʖ ͡°)