Wpis z mikrobloga

@vince87: przecież oba obrazki się nie wykluczają

Zazwyczaj w gwarancji jest dopuszczona pewna ilość wypalonych pikseli, a monitor z obrazka wcale nie jest sprzedawany jako uszkodzony, nikt nie ukrywa jego stanu
@vince87: a chciałeś obniżenia ceny, do poziomu takiego jaki sprzedają w outlecie

Czy zwrotu kasy, albo wymiany na sprawny - bo to dwie różne sytuacje

No i znanym faktem jest to że producenci dopuszczają pewną ilość bad pixeli, zanim uznają to za uszkodzenie. To nie kwestia tego konkretnego sklepu, tak to działa zwyczajnie na całym świecie we wszystkich markach

Jest coś takiego jak liczba dopuszczalnych defektów i tyle, nic na to
@Atreyu: oczywiście że gwarancja niestety dopuszcza pewną liczbę bad pixeli, dlatego reklamuję z tytułu rękojmi,
skoro monitory z bad pixelami sprzedawane są jako Outlet- czyli niepełnowartościowe po obniżonej cenie, to dlaczego mój został sprzedany jako Nowy za pełną wartość? właśnie z tego powodu próbuje dochodzić wymiany
@vince87: to zależy czy został sprzedany z bad pikselami, czy był w 100% sprawny i wystąpiły po kupnie

Sklep nie sprawdza dodatkowo monitorów przed wysyłką do klienta, więc był sprzedany jako sprawny za pełną cenę

Teraz zagadka: skąd biorą się te tańsze w outlecie? No ze zwrotów, od nieboraków takich jak ty. Gdzie monitor trafił do klienta, okazało się że są bad piksele i wrócił do sklepu. Taki był już otwarty,
to zależy czy został sprzedany z bad pikselami, czy był w 100% sprawny i wystąpiły po kupnie


@Atreyu: nie pamiętam jaki to jest okres, ale w przypadku rękojmi za wadę występującą przy kupnie uznaje się wadę ujawnioną bodajże do kilku miesięcy, czy nawet roku

Sklep nie sprawdza dodatkowo monitorów przed wysyłką do klienta, więc był sprzedany jako sprawny za pełną cenę


@Atreyu: to jest oczywiste, ale skoro ją wykryłem, to