Wpis z mikrobloga

@fabek: to samo miałem z Vectrą już wiele lat temu dlatego zrezygnowałem i znajomi tak samo narzekali, że Vectra ma w zwyczaju nagle wysyłać faktury z podniesionymi cenami i zasłaniać się regulaminem, który "na to pozwala". Gdy się zorientowałem, że kwoty rachunków się nie zgadzają od razu uciekłem. Standard w Vectrze, już od dawna tak funkcjonują
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@fabek: UPC here, jakiś czas temu podnieśli mi opłatę o parę zł, na infolinii dowiedziałem się że dostałem maila (nie czytam maili od UPC bo to często spam) że podnieśli mi prędkość internetu za parę zł i mogę się nie zgodzić wtedy powróci do starej prędkości i zwrócą mi to co nadpłaciłem.
No i mam wolny internet, który mi wystarcza. Może coś podobnego zrobili i Ciebie
@fabek kojarzysz taka sytuacje, jesteś w sklepie i jakiś zbulwersowany Janusz z pianą na ustach drze się na sprzedawcę? To Ty nim jesteś. Vectra tak może zrobić, zmieniasz operatora i żyjesz sobie dalej. No chyba że tam masz tylko Vectrę to cóż, Pietrasz że przechodzisz na mobilny i może coś ugrasz.
@fabek: vectra to jest najgorsze scierwo. przeszedlem do nich z multimediow, bo to ta sama firma. podczas calego procesu zmiany umowy, podpisywania jej itp, nikt mnie nie poinformowal, ze zmieniam usluge ze swiatlowodu na internet HFC. Jakosc jest w #!$%@? gorsza. Odrzucili wszystkie reklamacje.
To prawda, ze wina jest po mojej stronie, bo nie #!$%@? technika, jak zaczal to montowac. ale mialem za godzine do pracy, potrzebowalem neta,a on tez nie