Wpis z mikrobloga

@Pituch: Sporo zmian w tym patchu, remagen średni mocno, ale nocne mapy są dość ciekawe, wczoraj tlukłem się czołgiem na kursku, noc, mgła i widoczność na 50m i wtedy dopiero lekkie czołgi zdają egzamin. Calkowicie przebudowana strategia z typowego "postaw ciężki czołg/działo na wiatrakach i strzelaj w spawn przeciwnika". Przebudowanie niektórych map też na plus.
Flary ciekawe rozwiązanie, ale dlaczego działają również za dnia to nie wiem.
Jeszcze tylko muszę poszukać
@Stashqo: Prawda Remagen średni, bo mordownia na środku mostu jest. Arta obstawia wejścia i uja zrobisz. Zostaje tylko przyczółek lotniczy za mostem aby coś porobić. Widziałbym tutaj nową mechanikę - pontony to przepływania. Idealnie się nadaje ta mapa do tego.

I
@Pituch: Pontony stawiane przez inżynierów za suple, albo amfibie (np. DUKW), które możnaby zespawnić na HQ to byłby dobry pomysł, póki co to most to jest rzeźnia. Ludzie kombinują z ustawieniami graficznymi żeby widzieć więcej w nocy, stawiają działa i robią co chcą. Fajnie pograć tam raz czy dwa, ale na dłuższą metę to będzie raczej ta omijana mapa