Siemka, prowadzimy z ziomkami OTSa i zastanawiamy się nad usprawnieniami/nowym serwerem.
I tu pytanie co Was najbardziej przyciąga do gry? Czy rozgrywka PvP, ciekawe questy, czy może jednak chęć rywalizacji o TOPkę? Jak patrzymy czasem na naszych graczy to w sumie ciężko określić co ich najbardziej trzyma (chyba sentyment xD). No i może w drugą stronę - co Was odpycha, zniechęca?
Osobiście nie lubimy się z SMS Shopami (nie lubimy pay to win), pomysłów sporo ale wiadomo, co 100 głów to nie 4.
Na rynku jest pełno OTSów które zazwyczaj podziałają trochę i pojawia się reset, nam zależy na takim bez resetów ;) Istniejący serwer działa już dłuższy czas dlatego modyfikacje musielibyśmy wybierać tak aby nie kolidowały z istniejącymi graczami :D
Gdyby jednak wchodził w grę nowy serwer to byśmy celowali w: - exp ok. x2 - całkiem przebudowany system itemów, potworów (potwory z expem zmiennym w zależności od poziomu zabijającego) - klient bazujący na mechanikach z 7.6 z dodatkiem nowych grafik (przedmiotów, potworów) - przebudowany OTClient z zablokowaną możliwością używania botów ( ͡°͜ʖ͡°) Aby nie było - zwykłe klienty (z botem czy bez) też zblokowane. - możliwe, że 6 profesji zamiast 4 (mam pomysł na dwie nowe, przydatne w expieniu/PvP) - serwer bardziej stworzony pod grę drużynową, party system oczywiście działający ;) - rozbudowany war system powiązany z systemem gildii - całkiem nowa mapa - trudność zbliżona do rl tibii
@MgrMarecki: jest jedna rzecz której brakuje wszystkim dead serwerom - graczy, tego żadnymi usprawnieniami niestety nie załatwisz, ta gra zawsze była #!$%@? jedyny pozytywny aspekt to to że było 400 innych osób na planszy i nie miałeś lagów
@MgrMarecki: Wersja 8.0 albo 8.1, RL mapa, rate x10 (MAX), kilka lokacji customowych i grałbym, aż uszy by sie trzesły. Bez żadnych udziwnień, nowych grafik i innych śmiesznych rzeczy, które są na 3/4 istniejących OTSów
@MgrMarecki Też prowadzę otsa i z tych ludzi, którzy wchodzą na serwer to tak naprawdę każdemu pasuje co innego i nie da się zrobić serwera uniwersalnego. Połowa gracy to wejdzie, pójdzie na 25 lvl na draga, #!$%@? dętkę i rq. A inni wbijają po robocie poczillowac i poexpic tygodniami na pojedynczych mobach lub w trakcie roboty poafczyc na trainach, niektórzy kochają custom content i questy niestandardowe, fabularne, a inni chwalą mapę i
@MgrMarecki: ze swojej perspektywy powiem tyle, że mnie i ludzi z którymi grałem zawsze najbardziej przekonuje stary system pvp. Custom klient, pod którego nie ma botów to też ważna sprawa. No i historia otsow niebieskiego pokazuje, że im więcej ułatwień i rozwiązań wpakowanych rodem z global tibii to tylko odpływ graczy. Mi brakuje typowego 8.0 otsa, z jakimś rozsądnym ale nie przesadzonym exp stage. Taki midrate, żeby się wyexpic w 2
@MgrMarecki: bez srodków pośrednich, jak rl to ma być rl jak #!$%@? z lekkimi ułatwiaczami taski itp. jeśli custom to tak custom jak nic #!$%@? na swiecie, jak wale utevo lux to ma mnie #!$%@? oslepić xD
Mirki, jest jakieś picie najlepiej bez cukru albo w miarę mało, które da się pić i nie kosztuje fortuny? Ice tea zero bardzo dobre ale 6-7 zł za 1.5 litra to troche sporo
prowadzimy z ziomkami OTSa i zastanawiamy się nad usprawnieniami/nowym serwerem.
I tu pytanie co Was najbardziej przyciąga do gry? Czy rozgrywka PvP, ciekawe questy, czy może jednak chęć rywalizacji o TOPkę? Jak patrzymy czasem na naszych graczy to w sumie ciężko określić co ich najbardziej trzyma (chyba sentyment xD).
No i może w drugą stronę - co Was odpycha, zniechęca?
Osobiście nie lubimy się z SMS Shopami (nie lubimy pay to win), pomysłów sporo ale wiadomo, co 100 głów to nie 4.
Na rynku jest pełno OTSów które zazwyczaj podziałają trochę i pojawia się reset, nam zależy na takim bez resetów ;)
Istniejący serwer działa już dłuższy czas dlatego modyfikacje musielibyśmy wybierać tak aby nie kolidowały z istniejącymi graczami :D
Gdyby jednak wchodził w grę nowy serwer to byśmy celowali w:
- exp ok. x2
- całkiem przebudowany system itemów, potworów (potwory z expem zmiennym w zależności od poziomu zabijającego)
- klient bazujący na mechanikach z 7.6 z dodatkiem nowych grafik (przedmiotów, potworów) - przebudowany OTClient z zablokowaną możliwością używania botów ( ͡° ͜ʖ ͡°) Aby nie było - zwykłe klienty (z botem czy bez) też zblokowane.
- możliwe, że 6 profesji zamiast 4 (mam pomysł na dwie nowe, przydatne w expieniu/PvP) - serwer bardziej stworzony pod grę drużynową, party system oczywiście działający ;)
- rozbudowany war system powiązany z systemem gildii
- całkiem nowa mapa
- trudność zbliżona do rl tibii
Jakieś must have, coś byście zmienili? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jestem ciekaw Waszych spostrzeżeń.
#tibia #ots
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Też prowadzę otsa i z tych ludzi, którzy wchodzą na serwer to tak naprawdę każdemu pasuje co innego i nie da się zrobić serwera uniwersalnego. Połowa gracy to wejdzie, pójdzie na 25 lvl na draga, #!$%@? dętkę i rq. A inni wbijają po robocie poczillowac i poexpic tygodniami na pojedynczych mobach lub w trakcie roboty poafczyc na trainach, niektórzy kochają custom content i questy niestandardowe, fabularne, a inni chwalą mapę i
@MgrMarecki: Daj nazwę ( ͡° ͜ʖ ͡°)