Wpis z mikrobloga

@odna: w manualu? eeeee.
Na pewno podpiąć do kompa ale Clipa a nie zamiennika i odczytać błędy archiwalne i bieżące, zobaczyć kiedy to było itp.
Standardowo czy wszystko działa. Jak były jakieś elementy lakierowane to czy ocynk nadal jest czy go usunięto.
Jak jest 4control to czy była belka na gwarancji wymieniana czy nie. W sumie jak nie ma 4control to ja bym ten samochód w ogóle odpuścił.
@ksiak Dzięki za podpowiedzi. Też bym wolał automat, ale ten egzemplarz jest niedaleko mnie i dlatego się nad nim zastanawiam. Prześpię się, przemyślę i jutro zobaczę.
Dzięki za podpowiedzi. Też bym wolał automat, ale ten egzemplarz jest niedaleko mnie i dlatego się nad nim zastanawiam. Prześpię się, przemyślę i jutro zobaczę.


@odna: no ja bym obecnie nie kupił samochodu z manualem. Jeszcze sobie przypomniałem, że na skrzynie też były serwisy, trzeba sprawdzić czy jest przed czy po wymianie tylko nie pamiętam czy dotyczyło to wszystkich jednostek. Interesuje Cię na pewno po wymianie, poszukaj na forach.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@odna: na twoim miejscu szukałbym trójki meganki lub lagunę, 1.9 i 2.0 dCi lub 2.0 TCe, auta bezproblemowe z porządną warstwą ocynku, świetną elektroniką i niezawodnych silnikach o ile był wymieniany olej maksymalnie co 15k kilometrów