Tytuł:Contagious. Why Things Catch On Autor:Jonah Berger Gatunek:biznes, finanse Ocena: ★★★★★★★☆☆☆ ISBN:1451686579 Tłumacz:brak - wydana po angielsku Liczba stron:210 Forma książki:e-book Ciekawy pomysł na książkę, dlaczego niektóre pomysły się sprawdzają i generują miliardowe przychody, a inne nie. Czemu reklamy nie działają, a ludzie ufają głownie poleceniom swoich znajomych.
Książka stara się odpowiedzieć na te pytania i robi to całkiem nieźle. Każdy przykład jest dość solidnie opisany i przeanalizowany. Są one dodatkowo dość wciągające przez co książkę czyta się właściwie przy jednym podejściu. A to raczej rzadkość w książkach z tego gatunku.
Zabrakło tutaj trochę więcej psychologii i socjologii, ale generalnie mam wrażenie, że całkiem nieźle się broni. Bardzo prawdziwe przykłady o dążeniu do bycia pierwszymi i zaskakujący o ludziach w górach, który rozmawiają o odkurzaczach. Bardzo ciekawy spostrzeżenia z tych bardziej praktycznych rozdziałów 5 i 6, którymi autor zamknął temat. Czuć, że miał pomysł na książkę i to jak on przedstawi przytaczane historie, żeby stanowiły spójną całość, a nie zlepek historyjek.
Jak macie lekarzowi przynieść próbkę kału do badania laboratoryjnego to w czym się taką próbkę przynosi i ile tego gówna trzeba przynieść? I niby jak ja mam to wszystko ogarnąc, na rękę mam sobie nasrać i wsadzić to do pudełka?
Tytuł:
Contagious. Why Things Catch On
Autor:
Jonah Berger
Gatunek:
biznes, finanse
Ocena: ★★★★★★★☆☆☆
ISBN:
1451686579
Tłumacz:
brak - wydana po angielsku
Liczba stron:
210
Forma książki:
e-book
Ciekawy pomysł na książkę, dlaczego niektóre pomysły się sprawdzają i generują miliardowe przychody, a inne nie. Czemu reklamy nie działają, a ludzie ufają głownie poleceniom swoich znajomych.
Książka stara się odpowiedzieć na te pytania i robi to całkiem nieźle. Każdy przykład jest dość solidnie opisany i przeanalizowany. Są one dodatkowo dość wciągające przez co książkę czyta się właściwie przy jednym podejściu. A to raczej rzadkość w książkach z tego gatunku.
Zabrakło tutaj trochę więcej psychologii i socjologii, ale generalnie mam wrażenie, że całkiem nieźle się broni. Bardzo prawdziwe przykłady o dążeniu do bycia pierwszymi i zaskakujący o ludziach w górach, który rozmawiają o odkurzaczach. Bardzo ciekawy spostrzeżenia z tych bardziej praktycznych rozdziałów 5 i 6, którymi autor zamknął temat. Czuć, że miał pomysł na książkę i to jak on przedstawi przytaczane historie, żeby stanowiły spójną całość, a nie zlepek historyjek.
Wpis dodany za pomocą tego skryptu
195/2022
#bookmeter #biznesbookmeter #finansebookmeter