Wpis z mikrobloga

#ubezpieczenia Ale powiem Wam, że im dalej w IT idzie rynek ubezpieczeń, tym więcej pracy ma agent zamiast mniej, w końcu komputeryzacja miała wszystko ułatwić. A teraz człowiek siedzi i traci godzinę dziennie na skanowanie polis i załączanie je w odpowiednie miejsca w każdej firmie... Kilka lat wstecz wystarczyło wrzucić do koperty i elo, a teraz roboty dużo więcej, a płacą tyle co kiedyś(a nawet w niektórych przypadkach mniej).

Albo i nie, komputeryzacja zmniejszyła ilość pracy na tyle, że firmy mogły wyrzucić pracowników i zrzucić dodatkowe obowiązki na agentów :D
  • 30
boomer alert.


@OrzechowyDzem: heh, może i faktycznie robi się ze mnie boomer, ale przez kilkanaście lat pracy widziałem już kilkukrotnie jak firmy chciały wydymać agentów, i obawiam się że tak może być i tym razem, za rok czy dwa pozmieniają umowy i będzie że wznowienia mobilnych polis to nie Twoje wznowienia :) Albo zaczną podkradać klientów. Tak tak, czasami robimy też mobilne, ale staramy się z tym nie przesadzać.
@sayanek: ciesz się że nie ma awarii i możesz wrzucać produkcję na portal ( ͡° ͜ʖ ͡°)
w sumie to kiedyś obsługa posprzedażowa była znacznie węższa i prostsza, nie było tyle obowiązków na pośredniku co teraz
a co do mobilnych - przecież są ZAPEWNIENIA dyrektorów, że direct nie zabierze #pdk ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ
prędzej czy później przestaniemy być potrzebni


@OrzechowyDzem: taaa, skoro uczysz klientów robić wszystko przez neta, to w końcu stwierdzą że po co im Ty :D ?

ciesz się że nie ma awarii


@Jestem_Tutaj: z tym też bym nie przesadzał, w ogóle te programy chodzą coraz wolniej.
te programy chodzą coraz wolniej


@sayanek: chodzą #!$%@? ale TU w porozumieniu z IT wolą wprowadzić nam na ścieżkę bzdurne pytanie o kąt pochylenia dachu zamiast ulepszyć system

PS. może Ekstra2000? nie? ale jak to, masz! nie chcesz? odklikuj gurwo... a jednak nie, masz bo tak ma być ( ͡° ͜ʖ ͡°)
skoro uczysz klientów robić wszystko przez neta


@sayanek: Wszystko robimy przez internet to dlaczego polisy miałby być wyjątkiem? Jak ktoś się nie zna, to zgłasza się do agenta online i dostaje wyjaśnienia wszystko co go nurtuje + oferty. Nie trzeba nigdzie łazić, stać w korkach, szukać miejsca, etc. dla mnie bomba za równo z perspektywy agenta co klienta.
@Jestem_Tutaj: W tym najbardziej #!$%@? InterRisk :D nie dość że odznaczysz to jeszcze wyskakuje że (uwaga!) może za to będzie zniżka do OC, a jak odznaczysz to składka się nigdy nie zmienia :D I musisz znowu celować w x i odznaczać kolejne :D

Albo firmy gdzie zgodę na wszystkie przetwarzanie danych możesz wydać 1 kliknięciem, ale żeby zaznaczyć że nie wyrażasz zgody to trzeba odznaczyć 5-8 osobnych kliknięć, gdzie po każdym
@sayanek: IR jest jaki jest, ale z grupy VIG jest dla mnie najbardziej przyjaznym systemem pod względem stabilności

szkoda tylko, że ekran wniosku (ten końcowy przed zatwierdzeniem polisy) nie jest taki sam we wszystkich produktach, ubezpieczający/ubezpieczony w DM, BDI, AUTO, AGRO - tego nie lubię
najbardziej przyjaznym systemem pod względem stabilności


@Jestem_Tutaj: Już dostałem info że niedługo będzie zmiana programu w IR :D

Ciekaw jestem jak w tym roku Compensa w sezonie rolnym będzie wyglądać :D w latach ubiegłych nie szło polis wystawiać w godzinach 10-16 :D A ostatnia strona i zaznaczanie zgód to była katorga, bo po każdej z 6 zgód 30 sek czekania aż zaczyta :D a teraz tych zgód jest z 10 :D