Wpis z mikrobloga

Mireczki, pytanie...
Kupiłem motocykl CBR 600rr, wymieniłem rozrząd wszystko ładnie pięknie, jadę w trasę staję na siku, wracam a motocykl jakby nie miał siły zakręcić i odpalić... tak jakby był słaby akumulator... jak jest zimny bądź ostygnie poniżej 60 stopni pali od strzała, poprzedni właściciel podobno wymienił Akumulator i regulator napięcia.. Co to może być?

#motocykle #motocykl #naprawa #lwg #motocyklisci #honda #pytanie #pytaniedoeksperta
  • 10
a no to, że jak są za ciasno wydechowe to jest problem z odpaleniem na ciepłym silniku. Ale jak z pychu pali, to raczej nie to.


@Zielony34: przecież jemu silnik na ciepło nie chce kręcić, a jakby zawory były za ciasno to by kompresji nie miał (krecilby szybko ale nie odpalał).. poza tym, predzej najpierw by gniazda powypalal niż miał taki efekt.
Co to może być?


@vnuk: to może być tak zwana mina pt. "nie pali na ciepłym, aku wymienione, regulator napięcia wymieniony... #!$%@? wie co to może być, nie pali dalej, no to trzeba sprzedać" i potem "mam do zaoferowania igłę w stanie bardzo dobrym, bez wkładu, tylko lać benzynę i jeździć, królowa jest tylko jedna... hyhy" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@vnuk: Jest bardzo prawdopodobne że to wina akumulatora.
Pytanie czy aku zabiła zima czy wstrząsy czy regler, ja bym zaczął od zmiany aku, pod nowy podłożył piankę taką z 3-5 mm a potem sprawdził napięcie ładowania i sprawdzał je regularnie.

Gx
@vnuk: powodów może być milion... Od świec, kable, cewka/cewki... Jak na zimnym pali od strzała to akumulator bym odrzucił i szukał tam gdzie zmieniają się warunki przy odpalaniu w związku z temperaturą silnika
@vnuk: To honda. Regularnie wymieniaj regulator i akumulator i można latać. ¯\_(ツ)_/¯
I nie wierz, że poprtzedni właściciel cokolwiek zrobił, chyba że byłeś tego świadkiem.