Wpis z mikrobloga

@Mirkosoft: ja #!$%@? nie ma czegoś prościejszego tylko takie przepisy dla neofitów?( ͡° ʖ̯ ͡°) nie mam żadnego zaczątka do pizzy, nie znam się na hydratacjach i pizze chciałem zjeść dzisiaj na obiad a nie czekać aż ciasto wyrośnie za 24 godziny w tym połowe w lodówce(,) potrzebuje przepisu tj. składniki i przybliżona ich objętość na pizzę ~30 cm.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@FuriousViking: pizzacreator.net
Zaznacz sobie instant dry yeast, NY style i jaką tam wielkość chcesz. Jeśli chcesz żeby szybciej rosło to możesz wpierdzielić więcej drożdży. Ja używam z 2-3 razy więcej niż w kalkulatorze i pychuwa jest
  • Odpowiedz
@Vadzior: dzięki mam tą stronke w zakładkach ale średnio zawsze wychodzi z tego przepisu, albo twada albo gumowata, zrobiłem z przepisu mireczka powyżej i zobaczymy co wyjdzie, narazie ciasto rośnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@pitrek0090: zrobiłem ze stronki z komentarza wyżej i wyszła super legancka( ͡° ͜ʖ ͡°) na foodemperora nie mam czasu, musiałbym wziąć tydzień urlopu, żeby przygotować ciasto( ͡° ͜ʖ ͡°) poza tym nie mam pieniędzy na takie drogie dania, bo jesyem biednym polakiem a nie bogatym szwedem, chyba, że zrobi przepis na pizze dla biednego #!$%@?, że aż #!$%@? stają xd( ͡°
  • Odpowiedz
@JamKarzeu2: nie zrobiłem foty bo pizza była zbyt kusząca by czekać z jej konsumpcją ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale ciasto wyszło super. Mam kamień do picki, piekarnik na 350 stopni ustawiony z termoobiegiem i piekłem około 6 minut. Pizze robiłem według wyliczenia na pizze typu NY, mąka typ 00, zrobiłem na 3 blachy ~30cm.

Jedna na sosie śmietanowym, z boczkiem, szalotka, czosnek, mozarella + resztki gorgonoli, które się znalazły przy okazji pizzowego czyszczenia lodówki( ͡° ͜ʖ ͡°)

Druga już na tradycyjnym sosie pomidorowym własnej produkcji, mozarella zawinięta w brzegi plus posypana, pieczarki,
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0