Wpis z mikrobloga

@Specjalista_Plus: Korzystam z Plush ABO który jest zarejestrowany na moją mamę - chciałem dziś zrobić cesję w salonie Plusa ale zostałem poinformowany że nie mogą tego zrobić bo to salon Plus a nie Plush - zaproponowali w zamian kombinowanie z rozwiązywaniem umowy i odnowieniem numeru po 30 dniach (_ ) czy zostałem zrobiony w trabę? Jeśli tak to w jaki sposób mogę normalnie przeprowadzić cesję? Bo na stronie plusha praktycznie nie widzę żadnego i info i możliwości kontaktu w tej sprawie (dostępne są tylko kontakty do zamówień i oferty)
  • 1
@Bebosz: realizacja cesji w ofercie Plush ABO jest jak najbardziej możliwa. Pracownik punktu nie powinien odmówić zlecenia, niemniej nie posiadam informacji, jaka była przyczyna odmowy. Za utrudnienia mogę tylko przeprosić. Jeśli nadal w punkcie będzie odmowa, podaj dane adresowe punktu i daj znać. Na stronie Plush'a nie dokonasz cesji.