Wpis z mikrobloga

@Pimento: Might&Magic, to całkiem klasyczne dungeon crawlerowe, mnie trochę ominęło. Grałem dopiero w 6, 7 i 8. Ale na pewno sentyment do wielu crawlerów z tamtych lat, Dungeon Master, Ishar, Skullkeep, EoB, Anvil of Dawn, Crystal Dragon, Black Crypt i wiele innych.

@phervers: O to to (σ ͜ʖσ)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@RealAKP: przejrzałem uważniej, bo wcześniej na słońcu i tak nic nie widziałem. Bardzo fajnie sie zapowiada - są zagadki i ukryte przejścia a sam dungeon wydaje sie mieć jakiś cel a nie jest tylko po to żeby chodzić. Trochę tylko śmieszą odgłosy kroków jednej osoby kiedy idzie czteroosobowa ekipa ;-)
@Stark_Espada: chyba wolę nie wplątywać w to kosmitów jak w Wizardry, czy M&M, zostanę przy totalnie sztampowym, nudnym fantasy.

@jast: Słuszna uwaga, notuję do poprawienia. Myślałem już o tym, ale jakoś się osłuchałem i przyzwyczaiłem do tych i zapomniałem ( _)

@Fat_Mo: Wielkie dzięki!

@hipokryzjawkutos: Z gotowych to kupiłem Ratlinga, roślinność i woda jest z marketu, oczywiście wszystko mocno zmodyfikowane, niestety assety z marketyu nie
@Fat_Mo: Za główne mechaniki odpowiada Dungeon Crawler Toolkit. Ja nie znam się niestety na programowaniu w ogóle, męczę się z dodaniem każdej nowej funkcjonalności, więc nie odpowiem ci na takie pytanie, bo nie wiem jak to do końca działa. ()

@Asterling: Dzięki. Na razie robię prototyp z predefiniowaną drużyną, nie zagłębiam się mocno w kreację postaci ale jak najbardziej będą różne rasy i klasy postaci (tutaj
RealAKP - @Fat_Mo: Za główne mechaniki odpowiada Dungeon Crawler Toolkit. Ja nie znam...

źródło: comment_1656003606UptBjGsJfioPFfJqIc0P6h.jpg

Pobierz