Tworzę sobie po godzinach gierkę w klimatach staroszkolnych #dungeoncrawler . Robię na #unrealengine5, bazując na Dungeon Crawler Toolkit. Chciałem się troszkę pochwalić, bo po niecałym miesiącu udało mi się skleić coś co już nawet jakoś wygląda. (。◕‿‿◕。)
@jast: robię tylko na Windows na razie. Nie wiem jeszcze ile pracy wymagałoby przygotowanie builda na linuxa czy maca, jeszcze nie ten etap, na razie się tym nie martwię. Ale gdzieś bliżej końca na pewno zacznę o tym myśleć.
@Pimento: Might&Magic, to całkiem klasyczne dungeon crawlerowe, mnie trochę ominęło. Grałem dopiero w 6, 7 i 8. Ale na pewno sentyment do wielu crawlerów z tamtych lat, Dungeon Master, Ishar, Skullkeep, EoB, Anvil of Dawn, Crystal Dragon, Black Crypt i wiele innych.
@RealAKP: przejrzałem uważniej, bo wcześniej na słońcu i tak nic nie widziałem. Bardzo fajnie sie zapowiada - są zagadki i ukryte przejścia a sam dungeon wydaje sie mieć jakiś cel a nie jest tylko po to żeby chodzić. Trochę tylko śmieszą odgłosy kroków jednej osoby kiedy idzie czteroosobowa ekipa ;-)
@Fat_Mo: Za główne mechaniki odpowiada Dungeon Crawler Toolkit. Ja nie znam się niestety na programowaniu w ogóle, męczę się z dodaniem każdej nowej funkcjonalności, więc nie odpowiem ci na takie pytanie, bo nie wiem jak to do końca działa. (-‸ლ)
@Asterling: Dzięki. Na razie robię prototyp z predefiniowaną drużyną, nie zagłębiam się mocno w kreację postaci ale jak najbardziej będą różne rasy i klasy
Polacy oczywiście muszą szukać dziury w całym i od razu podważać grę naszej reprezentacji, bo "kogo obchodzi w USA siatkówka", tymczasem Amerykanie mają swoje śmieszne sporty, które tylko i wyłącznie ich obchodzą (jakieś baseballe itp.), i mają wywalone w innych.
#gamedev #crpg #rpg #indiegamedev
@phervers: O to to (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞
@jast: Słuszna uwaga, notuję do poprawienia. Myślałem już o tym, ale jakoś się osłuchałem i przyzwyczaiłem do tych i zapomniałem ( ಠ_ಠ)
@Fat_Mo: Wielkie dzięki!
@hipokryzjawkutos: Z gotowych to kupiłem Ratlinga, roślinność i woda jest z marketu, oczywiście wszystko mocno zmodyfikowane, niestety
@Asterling: Dzięki. Na razie robię prototyp z predefiniowaną drużyną, nie zagłębiam się mocno w kreację postaci ale jak najbardziej będą różne rasy i klasy