Wpis z mikrobloga

Nowa dyrektywa FIA pozwala zespołom na wzmocnienie podłóg za pośrednictwem dodatkowego wspornika. Mercedes zastosował taki patent ledwie kilkanaście godzin po interwencji federacji. Zaprojektowanie i wyprodukowanie części w tak krótkim czasie jest wręcz niemożliwe.

Z ustaleń "Auto Motor und Sport" wynika, że Red Bull Racing, Ferrari i McLaren są nie tylko wściekłe tym, że FIA zmienia zasady w trakcie trwania sezonu i pozwala na stosowanie dodatkowych wsporników. Przedstawiciele tych ekip domagają się też wyjaśnień na temat tego, jak to możliwe, że Mercedes tak szybko przygotował nową część.


XDDDDDDDD
artykuł
#f1
  • 17
  • Odpowiedz
@mikorz: czemu ci najwięksi nie zbuntują się i nie zbojkotują jakiegoś wyścigu? Wtedy też więcej ludzi by się dowiedziało o wszystkich kombinacjach, a tak tylko zaangażowani i karuzela fia się kręci
  • Odpowiedz