Wpis z mikrobloga

Mirki raz na jakiś czas wywala błąd wtryskiwacza 2 - sygnał nieprawidłowy, auto zaczyna pracować na 3 gary. Co można jeszcze sprawdzić przed ewentualna wymiana wtrysków? Były sprawdzane rok temu i mechanik mówił ze sa ok. Czy może ktoś zerknąć na raporty? Robiłem próbę przelewowa

1 cylinder 21.5ml
2 cylinder 20ml
3 cylinder 25ml
4 cylinder 25ml

Korekty wtryskiwaczy wydają się być ok. Jeżeli nic nie pomoże to zamienię i przekoduje wtryskiwacze żeby zobaczyć czy błąd przeskoczy

Megane 3 1.5dci 106KM

#motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa #diesel #renault
JaTobieTyMi - Mirki raz na jakiś czas wywala błąd wtryskiwacza 2 - sygnał nieprawidło...

źródło: comment_1655557729S270rlOYZWk98ZfatJC3GM.jpg

Pobierz
  • 10
@JaTobieTyMi: typowe dci, powodzenia
w firmie był trafic 2.0, miał wypadanie zapłonu na trzecim cylindrze tylko jak temperatura na zewnątrz była niższa od 0 - jeździł tak chyba ponad 5 lat i poszedł dalej bo nikt nie wiedział o #!$%@? temu autu chodzi
@JaTobieTyMi: sprawdzić trzeba przejście między kablami ECU , a wtryskiwaczem . W Reno zawsze cieńkie są przewody w wiązkach jak sik pająka. 0.15 to co to jest.

+ Z akumulatora podajesz na pin we wtyczce przy ECU , a przy wtyczce na danym pinie podłączasz żarówkę,a drugi kabel od niej donmasy akumulatora .

Koniecznie żarówka . Nie kultimetrem bo ten na przejscie na rdzy potrafi pokazać.

Zazwyczaj przewody łamią się przy