Wpis z mikrobloga

Hej, czy też macie problemy z zamówieniami z #xkom?

Zamówiony i opłacony pc 2 czerwca. Wszystko dostępne od ręki, na magazynie. Z racji montażu przesyłka czas przesyłki może być dłuższy o 2 dni, czyli 08.06.

Wszystko byłoby spoko, ale.. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

06.06 dostaję maila, że jednak nie mają obudowy i RAMów na stanie, miały być w zeszłym tygodniu, ale niestety się opóźniły. Super, ale na stanie dalej widoczne jako "Dostępne" "Zamów teraz, otrzymasz za 2 dni!" ( ͜͡ʖ ͡€)
Oczywiście obiecanki, cacanki - zamówienie zostanie wysłane 9 czerwca.

Poprosiłem, żeby chociaż za to opóźnienie dali mi montaż rozszerzony zamiast podstawowego (chyba 30zł różnicy) - nie ma mowy. Ok, w takim razie poprosiłem o zmianę i tak, a ja dopłacę różnicę.

Po czekaniu 24h na odpowiedź powieliłem pytanie odnośnie zmiany pakietu montażu, w odpowiedzi dostałem wiadomość


08.06 (dzień przed planowaną wysyłką) dostaję maila, że anulowali moje zamówienie, bo mieli błąd systemu i musieli wygenerować nowe zamówienie. Oczywiście już niewidoczne w moim panelu klienta, przez co nie mam ani historii ani wglądu w zamówienie. No i klasyk - przełożenie wysyłki, tym razem na 10 czerwca, ale...

jest cały czas monitorowane.

Cokolwiek to oznacza XD

Dlaczego? Bo...

Jesteśmy uzależnieni w tym przypadku od dystrybucji czekamy na dostawę pamięci Ram .

Ale..

Jako rekompensatę rozszerzony montaż dodaliśmy w cenie podstawowego.


WOW! ( ͜͡ʖ ͡€)

09. 06 po upewnieniu się, że sprzęt będzie wysłany 10 czerwca, otrzymuję odpowiedź zwrotną, że jednak nie, bo

Dostawa pamięci RAM ma mieć miejsce w następnym tygodniu. W ramach rekompensaty przesyłam w załączniku voucher na kwotę 50 zł do wykorzystania w naszym sklepie.


Voucher jest plikiem noname bez rozszerzenia, który nie działa. Kwota zadowalająca, zwłaszcza że wartość nie wynosi nawet 0,5% wartości zamówienia ( ͜͡ʖ ͡€) Pomijając fakt, że u konkurencji #morele ten sam zestaw wychodził prawie 400zł taniej, o czym też poinformowałem szanowny x-kom ( ͡° ͜ʖ ͡°)

9 i 10 czerwca dopytywałem się, czy nie mają innych kości dostępnych na stanie, które mogliby umieścić, żeby po prostu przyspieszyć zamówienie.. Oczywiście w tym czasie sprzęt dalej dostępny na stronie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Otrzymuję odpowiedź, że już przyszły RAMY, mają być też obudowy (dzień wcześniej nie było już mowy, że ich nie mają). Oraz, że

O kolejnych etapach będziemy informować w kolejnych wiadomościach.


Na kilkukrotne powielenie zapytania o konkretny termin wysyłki dostawałem odpowiedzi, że jak najszybciej, dołożą wszelkich starań itp. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

11 czerwca (dzień po kolejnym planowanym dniu wysyłki) po kolejnych mailach z zapytaniem o konkretne informacje dostaję wiadomość, że:

skompletowaliśmy Pana zamówienie, dzisiaj powinniśmy je nadać- dostawa około wtorku w wybranym paczkomacie. Proszę czekać na SMS o możliwości odbioru. Kiedy przygotujemy zamówienie do wysyłki, prześlemy Panu mejlem numer paczki i link do pobrania faktury.


Zamawiałem z przesyłką kurierską. Więc spytałem skąd taka zmiana i czy podepną zamówienie do mojego konta klienta. Na co szanowna Pani odpisuje, żeby zignorować poprzednią wiadomość, bo moje zamówienie jest w trakcie weryfikacji (dalej nie wiadomo co to oznacza w ich mniemaniu ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) z działem montażu i że wrócą z informacjami z początkiem następnego tygodnia XD

13 czerwca dzwoniąc na infolinię, pisząc na czacie dowiedziałem się, że nie podepną mi zamówienia, bo zostało stworzone ręcznie przez nich i nie mają takich możliwości ( ͡° ͜ʖ ͡°). Przesyłka powinna odbyć się na początku przyszłego tygodnia (czyli po 20 czerwca). Po licznych rozmowach w końcu przyszło mi rozmawiać z normalnym gościem, który obiecał, że przyspieszy ten montaż. Podpiął wszystkie elementy pod zamówienie, nadał jakiś tam priorytet i faktycznie - zamówienie wyjechało od nich wczoraj (14.06). Dzisiaj dostaję przesyłkę, kartony całe, nieuszkodzone.

Niespodzianka! Obudowa obita w dwóch miejscach, a w środku lata jakiś połamany plastik i śrubka. XD

Czyżby znowu czekała mnie mozolna korespondencja z super sklepem?
Czy ktoś też miał takie cyrki z zamówieniami?

P.S. Gratis udało się wywalczyć darmowy montaż oraz voucher ! Uwaga! 75 polskich cebulionów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie polecam ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#xkom #oszustwo #komputery
  • 2
  • Odpowiedz