Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@camos: nie bez powodu prawie każdy developer przeskakuje na ten silnik tworząc sequel danej gry. Jakby nie męczyli się z redenginee to by mieli więcej czasu na dopieszczanie gry
@dracul: autorskie rzeczy na potrzeby studia sa zawsze lepsze, jesli sa dopieszczone, mnie nie cieszy, ze wielu devow przechodzi na unreal 5 zwlaszcza CDP, ktory teraz robi wieska
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@camos: no nie wiem, Dice nie ogrania swojego frostbite, crytek silnie trzyma się swojego cryengine w którym do hunta nie mogą nawet deszczu zaimplementować xD wiadomo że jeśli autorski silnik to powinni mieć go w małym palcu ale jednak rzeczywistość czasem weryfikuje
@tarkaz: Manipulacją tu jest sugerowanie że na Unreal Engine byłoby tak pięknie i wspaniale ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A to że na 3080 da się grać tylko na ograniczonym RT to druga sprawa( ͡° ͜ʖ ͡°)
@camos: Autorski silnik ma swoje wady i zalety. Można grę dopieścić jak robią to magicy z Naughty Dog, ale można też bawić się w drwala jak Bethesda.

W przypadku Wieśka myślę, że to była dobra decyzja. Dzięki temu będzie im łatwiej zatrudniać pracowników i nie będą musieli ich szkolić z działania własnego silnika. Jak im ktoś odejdzie to również projekt nie stanie jakoś mocno, bo nowa osoba dość szybko się wdroży