Wpis z mikrobloga

@szumowina_wadowicka: nie no chyba tutaj troche bredzisz, który tak jeździ? z tego co wiem/co widziałem to ci najmocniejsi esportowcy to jeżdża na hi-endowych kierach fanatec/simucube o sile 15-25nm - wątpie zeby wyłączali w nich ffb xD
  • Odpowiedz
@czarekfcb: ja nie mówię o esportowcach tylko ludziach którzy kręcą najlepsze czasy na leaderboardach. Ogólnie poleca się jazdę na słabym FFB żeby nie mocować się z kierownicą. Powtarzalność hamowania jest ważniejsza od FFB.
  • Odpowiedz
@szumowina_wadowicka: zwykle ci co jeżdża w pro zespołach kręcą najlepsze czasy :D no nie wiem nie słyszalem jeszcze zeby brak ffb pomagał, jedyne co to kiedyś widziałem filmik Jimmiego Broadbenta co testowal jakąś tanią kiere bez ffb to czasy kręcił nie wiele gorsze niż normalnie, ale fun'u z jazdy prawie wcale
  • Odpowiedz
@czarekfcb: esport a hotlay to jest co innego. FFB się najbardziej przydaje do wyczuwania poślizgu. Jak jedziesz 50 okrążeń to każdy błąd kosztuje wygraną. Jak jedziesz tylko hotlapy to możesz powtarzać w nieskończoność. W zasadzie nie potrzebujesz FFB bo znasz linię na pamięć. Nie będziesz musiał kontrować poślizgu bo i tak zrobisz restart. Da się jeździć bez FFB i kręcić najlepsze czasy jednego okrążenia.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@czarekfcb: Dobrze @szumowina_wadowicka napisał, na pewnym, już średnim poziomie FFB tylko przeszkadza bo się siłujesz z kierownicą.
Znając dokładnie tor gdzie zrobiłeś już te 50+ okrążeń wiesz gdzie są krawężniki i jedziesz jak po linii zmieniając miejsce hamowania, gdyż to jest klu dobrego kółka jak już racing linę trzymasz.
  • Odpowiedz
@Arado-Akbar: @Xsarapicasso: @Heemeyer: @wole_wolmo:
Kierownicę podłączyłem do bazy od T300RS.
Jeśli chodzi o wrażenia wizualne to jest ok choć bez szału np. uchwyty mają widoczne spawy, a logo ferrari wydaje się być nadrukowane na miękkim plastiku. Z drugiej strony carbonowy plate robi wrażenie. Tym niemniej trzyma się wygodnie i pewnie, ergonomia jest jak należy.
Przyciski mają przyjemny klik więc to na plus. Łopatki chodzą z oporem ale to na plus. Można jeździć jedną renkom gdyż działają przód-tył.
Analogi od sprzęgła mają kilka trybów, podstawowo jest ustawiony gaz i hamulec ale jedno z pokręteł pozwala zmienić profil i wtedy mamy sprzęgło.
Żeby tą kierę wgl odpalić musiałem ją na wstępie zaaktualizować (bazę już miałem aktualną), w
  • Odpowiedz