
Witam od lat z niedowierzaniem czytałem posty osób które
miały różnego rodzaju problemy z naprawami gwarancyjnymi różnych produktów. Tym
razem trafiło na mnie.
Zakupiłem piekarnik Elektrolux EOB9S31WX za kwotę 5 599zł w marcu
tego roku.
Po dwóch miesiącach, gdy pierwszy raz użyłem funkcji parowej
piekarnika okazało się, żę piekarnik robi jakieś zwarcie i wybiło mi
różnicówkę. Zgłosiłem szybko na infolinii reklamacje i z tytułu gwarancji w
szybkim czasie zjawił się podwykonawca elktroluxa. Rozebrał całą obudowę
piekarnik i mocno się zdziwił, okazało się że w fabryce nikt nie podłączył
przewodu do parownika pary i para zamiast do komory piekarnika wydostawała się
bezpośrednio na płytę główną. Serwisant założył przewód i zakończył naprawę.
We wrześniu tego roku postanowiłem ponownie spróbować nie używanej jeszcze do
tej pory funkcji pieczenia wspomaganego parą (nie mylić z pieczeniem parowym).
Podczas pieczenia okazało się, że para wydobywa się przez prawy górny róg
drzwiczek piekarnika i całe meble i blat są mokre. Zgłosiłem ponownie piekarnik
na gwarancję. Przyjechał ponownie podwykonawca z tej samej firmy, pomierzył
piekarnik z zewnątrz porobił zdjęcia i wysłał do producenta. Producent
skontaktował się z podwykonawcą i zalecił zabranie piekarnika na serwis,
ponieważ z pomiarów zewnętrznych i zdjęć nie da się ustalić przyczyny.
Przyjechał podwykonawca i zabrał piekarnik.
Po ponad 16 dniach otrzymałem odpowiedź:
Dzień dobry,po konsultacji z działem technicznym Producenta informujemy, że
"przekoszenie drzwi " jest szkodą pierwszego transportu ze sklepu do
Klienta.Reklamacja odrzucona.
Kompletnie mnie zaskoczyła taka odpowiedź zwarzywszy na to
że, sprzedawca #mediaexpert dostarczył mi piekarnik wraz z usługa wniesienia.
Piekarnik, oraz opakowanie nie nosiły jakichkolwiek śladów uszkodzeń. Po
wniesieniu rozpakowałem karton w obecności przewoźnika. Następnie przy
pierwszej naprawie gwarancyjne, serwisant rozebrał cały piekarnik, przyglądałem
się nie było zastrzeżeń do jego stanu. Tak samo gdy piekarnik przy obecnej
reklamacji był odbierany, też nie było zastrzeżeń.
Dzisiaj wysłałem odpowiedź na odrzucenie mojej reklamacji. Dodaje ją w
załączniku, można przeczytać, jak wyglądał odbiór tego piekarnika w dniu
zabrania go na serwis.
(16.10.2024) Dzisiaj wysłałem odpowiedź na odrzucenie mojej reklamacji. Piekarnika nie odbieram, czekam na odpowiedź.
Jeżeli potrzebne jeszcze jakieś informacje to dorzucę. Proszę o pomoc wykopowych ekspertów.
#elektrolux #gotujzwykopem #prawo


Komentarze (237)
najlepsze
Zabrakło... ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
źródło: nosacz
Pobierzto musi zabawnie wygladac
@tomkolp: Czyżby? Dlaczego tak uważasz?
Art. 574. Jeżeli z powodu wady prawnej rzeczy sprzedanej kupujący odstępuje od umowy albo żąda obniżenia ceny, może on żądać naprawienia szkody poniesionej wskutek istnienia wady, chyba że szkoda jest następstwem okoliczności, za którą sprzedawca odpowiedzialności nie ponosi. W ostatnim wypadku kupujący może żądać tylko naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł
:)
@tomilipin: tylko paliwoda może mnie oceniać
źródło: odrzucenie
Pobierzźródło: odpowiedź na odrzucenie
PobierzBo równie dobrze, piekarnik mógłby być uszkodzony w fabryce,a potern w transporcie do sklepu czy sklepowego magazynu. W sądzie jest duża szansa, że wygrasz z nimi tak czy siak.
Tak czy siak w----------ś się na minę. Gdybyś skorzystał z rękojmi, to sprawa byłaby o wiele prostsza. A tak pozostaje ci tylko sąd. Tylko nie wiem czy nie łatwiej będzie
Zgłoszenie poszło, odpowiedzieli ze znają problem, wypuszczą firmware