Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@KosherForeskin: @Kriegor: @kubex_to_ja: @bidzej: W 2.4 jtdm są dwa paski obok siebie - klasyczny klinowy z napinaczem(tu nie ma problemu) i drugi, krótki, "elastyczny, łączący alternator z kompresorem klimy. Przy tym drugim, w zasadzie jedyna opcja, żeby założyć pasek, to zdjęcie przodu. Wtedy można założyć pasek ale z kolei, w drugim etapie trzeba przykręcić kompresor na swoim miejscu, który jest napięty przez ten #!$%@? pasek. Dla ludzi wymyślających
@justanotherdude:

Inna opcja to wysuwanie po kawałku śruby i jej cięcie a później gwintowanie z drugiej strony

Co gwintować? Tniesz oryginalną śrubę żeby wyjąć a później dajesz krótszą która się mieści. I nie trzeba aż tyle rozbierać, żeby wymienić ten pasek
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@PiotrFr: Śruba przechodzi przez cała długość alternatora ale nie będę się kłócić bo może i tak jest. Co do rozbieranie co byś mniej rozebral? Chyba, że masz na myśli patenty z internetu z kręceniem kołkiem od alternatora i narzucaniem łomem pasek na siłę.