Wpis z mikrobloga

via Android
  • 209
@WebDevIsMyPassion
Cytując odpowiedź BOK InPostu:
"...z przyczyn niezależnych od InPost przesyłka nie mogła zostać doręczona i jest procesowana jako zwrot do Nadawcy..."

Niezależnie od InPostu przesyłka się popsuła od leżenia przez 20min w ich paczkomacie ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@Lunat:
Przesyłka wcale nie musiała trafić do paczkomatu. Statusy mogą być automatycznie dodawane przy zwrocie do nadawcy.
Najlepiej skontaktuj się z nadawcą, bo możliwe, że złożył on wniosek o wycofanie przesyłki.
  • Odpowiedz
@Lunat: na 90% był to dubel. Nadawca wysłał dwie paczki z taką samą etykietą. Wychodzi to przy próbie włożenia drugiej, gdy pierwsza jest już w środku. Wtedy trzeba taką paczkę przeterminowac i obydwie wracają do nadawcy. Albo jedna zostaje u nieuczciwego kuriera :)
  • Odpowiedz
@Lunat: Kontaktuj się z infolinią Inpostu, być może paczkomat #!$%@? był i muszą pakę do innego przenieść. Ja też miałem taką akcję, w docelowym paczkomacie ktoś #!$%@?ł go jakąś zieloną mazią. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Android
  • 6
@Rachey: Stoi cały i zdrowy, miałem do odebrania jeszcze drugą paczkę, która wylądowała tam 8min przed właśnie tą paczką

@LisiaRumba: Kontaktowałem się, napisali tak jak wyżej cytowałem, że zwrot, bo przesyłka nie mogła zostać dostarczona z przyczyn niezależnych od InPostu a przyczynę zwrotu udostępnią tylko nadawcy

@pcela: Kontaktowałem się od razu z nadawca i nie składał wniosku i nie ma pojęcia dlaczego tak
  • Odpowiedz