Wpis z mikrobloga

@roman106: A to ja oglądałem głównie recenzje z PC/PS5, Archon mówił w swojej recenzji, że wersja na Switch to po prostu wersja na inne platformy z tym, że obniżyli rozdziałkę i dali na low efekty w Unreal Engine xD

A o bugach wspomina bardzo dużo.
@Theos ale ja miałem świadomość tego, że będą bugi typu jakieś związane z kamerą- które sią ciągle, przenikanie, wejście gdzieś gdzie nie da się wyjść, ale nie krytyczne błędy gdzie wywala cię z gry i kontynuację masz z gry 4h wcześniej . Albo że switch będzie miał spadki do 10fpsow przy otwieraniu skrzyni z monetami to są błędy krytyczne, a nie drobne o których mówili recenzorzy
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@roman106: krytyczne błędy to się w każdej grze na premierę mogą zdarzyć i to, że recenzentowi się coś nie wysypało jak Tobie to nie znaczy, że coś ukrywał. Elden Ring to bardzo stabilna gra na premierę, a można było skończyć z błędami cofającymi rozgrywkę o wiele godzin.

Jeśli każda recenzja mówi o kiepskiej warstwie technicznej, to mi się od razu zapala czerwona lampka, że nie ma tego co tykać. Za duże
@roman106: nie pamiętam już w którym materiale to było, ale było wspomniane o tym, że w jednym poziomie nie załadowała się w pewnym momencie animacja specjalnego ataku, przez co lód się nie skruszył i nie dało się przejść dalej (czy coś w tym stylu), dopiero po kilkukrotnym przechodzeniu ponownie poziomu wszystko było ok. Recenzent stracił ponad godzinę na tym poziomie.

Aha i w creditsach były wymienione ponoć aż 3 osoby odpowiedzialne
@Lookazz człowiek 15 recenzji obejrzy zanim coś kupi następnym razem, najgorsze że ja miałem świadomość niedoróbek ale skala chłamu jaki się na mnie wylał mnie przytłoczyła i jestem trochę sfrustrowany.