Wpis z mikrobloga

@MechanicznyTurek: Mercedes ponoć jest szybki w wolnych zakrętach, więc jeżeli faktycznie dadzą radę wycisnąć kwale to szanse mają duże. Czyste powietrze, mniejsza degradacja opon, ciężkie wyprzedzanie w Monako. Kluczem będzie oczywiście tempo, a tutaj pozostaje pytanie ile przewagi ma Ferrari i RBR oraz czy Merc da radę utrzymać ich za sobą po zmianach opon. Ew. jakiś fart z VSC/SC
@MechanicznyTurek: Najpierw to niech pokażą testy, bo działanie Mercedesa w Monako to jedna wielka zagadka. Tam jedziesz na maksymalnym docisku, prędkość się nie liczy tylko przyczepność a dochodzi ich konstrukcja bolidu, która praktycznie całą przyczepność bierze z podłogi i tu pojawia się pytanie o w #!$%@? nierówny asfalt.
Jak dla mnie bliżej Mercedesowi jest do przytulenia bandy niż wygrania.