Wpis z mikrobloga

Cześć, piszę z taką sprawą. Mam 35 lat, pracuję w gastro od wielu lat i jestem w tym dobry, ale wiadomo że nie da się całe życie w tej branży siedzieć. Jak byłem młodszy to przez moją głupotę przestałem chodzić na studia na ostatnim roku (do mojej głupoty trzeba dopisać ciężką wtedy sytuację rodzinną i finansową). Zarabiam całkiem nieźle, ale gryzie mnie to, że pracuję dla kogoś. Raz już otworzyłem swój mały biznes, ale było to miesiąc przed pierwszym lockdownem i niestety zamknąłem go po pół roku ze stratą, lecz cały czas myślę o kolejnej próbie. Dla samego siebie chciałbym ukończyć studia, ale nie jakiekolwiek dla mgr przed nazwiskiem, ale takie które pomogłyby mi w rozwinięciu pomysłów biznesowych. Mowa o studiach zaocznych. Jaka uczelnia i kierunek mógłby połączyć dwa cele (ukończone studia oraz przydatność ich w prowadzeniu interesu)? Wykop roi się od śmieszków, ale jest też dużo ogarniętych ludzi, i na ich wypowiedzi głównie liczę. Z góry dzięki za odpowiedzi.
#studia #krakow #biznes #pytaniedoeksperta #kiciochpyta
  • 5
@Herman123: Szczerze mówiąc to pierwsze pół roku pracy zawodowej zweryfikowało 5 lat moich studiów [ekonomia] ;) Jak masz doświadczenie i tytuł nie jest wymagany przed nazwiskiem to bardziej inwestowałbym w branżowe kursy doszkalające.

A co do pomocy w prowadzeniu firmy to jedyne studia, które mi przychodzą na myśl to MBA. Serio.
takie które pomogłyby mi w rozwinięciu pomysłów biznesowych


@Herman123: nie ma takich studiów. Albo rób biznes i nie marnuj czasu i pieniędzy na studia i naukę, albo wymyśl sobie jakąś ścieżkę kariery ze studiami i rób te studia, jeśli są potrzebne.

Nam na politechnice profesor ekonomii powiedział mądre słowa "Wy wybraliście studiowanie, a ktoś inny w tym czasie wybiera zarabianie pieniędzy. No trudno ( ͡° ͜ʖ ͡°)"