Cześć Mirki, Aktualnie mam 30 lat, studiuję stacjonarnie Automatykę i Robotykę tj. aktualnie kończę pierwszy rok, a ponadto kończę II rok magisterki z ekonomii (wcześniej miałem tylko licencjat z ekonomii). No nie powiem - magisterkę rozpocząłem tylko po to, żeby dokończyć studia i mieć magisterkę, natomiast rok temu wpadłem na pomysł, że jednak lepiej się przebranżowić więc rozpocząłem tą Automatykę i Robotykę. Natomiast w związku z tym, że kończę już tą magisterkę to zastanawiam się czy do tej automatyki i robotyki nie pójść jeszcze niestacjonarnie na Informatykę 3.5 roku niestacjonarnie (na mniej prestiżową uczelnię). Myślę że mogłoby to być dobre połączenie z Automatyką i Robotyką jeżeli chodzi o systemy embeded. Zastanawiam się co sądzicie o takim połączeniu? Może lepiej coś innego? A może lepiej nie iść na kolejne studia i po prostu samemu się uczyć przynajmniej niektórych zagadnień informatycznych - tylko ja siebie znam i wiem, że samemu to z motywacją w uczeniu się czegoś co nie jest potrzebne ani na studia, ani do ewentualnej pracy to może być ciężko. Też nie mam żadnego doświadczenia w tych branżach - dopiero teraz wybieram się na 3 miesięczne praktyki od lipca, ale kto wie czy cokolwiek mądrego na tych praktykach będzie. Jak ktoś ma jakieś przemyślenia/porady/opinie o tych kierunkach lub pokrewnych to z chęcią przeczytam, każda opinia ułatwi mi decyzję i z góry dziękuję.
OP: @md5sum No koło 33 lat pracę zacznę i mam nadzieję, że w zawodzie, no ale nie jako z tym się liczyłem w momencie, gdy w wieku 29 lat szedłem na studia i rezygnowałem z pracy. Raczej mi chodzi o to, czy warto uzupełnić tą automatyke i robotykę o studia z informatyki, da to coś w ogóle, jakąś przewage na rynku pracy? A może zamiast informatyki inny kierunek warto dołożyć? A