Aktywne Wpisy
Lewusx +41
Siema.
Dziś przedstawiam transformację Rafała, Rafał ma 50 lat, jest naturalem i ma testosteron na poziomie 1100ng/dl.
Rafała prowadzę od strony treningu, od strony dietetycznej jest podopiecznym Adriana Carnivore'a.
Rafał je tylko węglowodany proste, kilka składników - miód, jabłka, mleko odtłuszczone, pomarańcze, pomidory, truskawki, banany.
Co do mięsa to głównie surowe - piersi indyka, wątróbka, żołądki, wołowina.
Przemiana trwała 3,5 miesiąca, Rafał stracił przez ten czas około 5-6kg.
Najniższa podaż kcal 2200-2300.
Dziś przedstawiam transformację Rafała, Rafał ma 50 lat, jest naturalem i ma testosteron na poziomie 1100ng/dl.
Rafała prowadzę od strony treningu, od strony dietetycznej jest podopiecznym Adriana Carnivore'a.
Rafał je tylko węglowodany proste, kilka składników - miód, jabłka, mleko odtłuszczone, pomarańcze, pomidory, truskawki, banany.
Co do mięsa to głównie surowe - piersi indyka, wątróbka, żołądki, wołowina.
Przemiana trwała 3,5 miesiąca, Rafał stracił przez ten czas około 5-6kg.
Najniższa podaż kcal 2200-2300.
emlo999 +6
Zamieściłem też rysunek robiony na bardzo szybko, jak chcemy montować silnik do rurek. Podstawka pod silnik ma kształt litery "X", gdzie na najbardziej oddalonych punktach od środka jest gwint na śrubę. To co widać na rysunku, to szkic mocowania do dwóch z czterech tych gwintów. Dla każdego silnika będą takie dwa zestawy. Przy odpowiednim wycięciu, po zaciśnięciu środkowej śruby całość powinna się zaciskać w okół rurek na sztywno. Jak skończymy jakieś mocowanie, to wrzucę zdjęcie..
Niestety wbrew moim oczekiwaniom, rama waży aż 85g, po dzisiejszych wstawkach może podskoczyć do 95-100g. Te mocowania to wyjdzie jakieś 50-70g.
#quadcopter #diy #projekt #elektronika #elektryka #aircraftboners #avr #modelarstwo #samoloty #rc #lego
może wyjaśnisz, czemu jest to złe? Projekt konstrukcji wygląda tak:
@Visher: Ogólnie tak.
Silnik z całą mocją jaką generuje skręca tymi belkami i jednocześnie ciągnie je do góry. Wewnętrzna belka daje rade, bo jest podparta na innej na końcu i na środku. Zewnętrzna nie jest podparta, nie przenosi obciążeń, rzekłbym nawet, że stanowi balast. Chyba, że na środku przyjdą elementy scalające zewnętrzne belki w całość i to