Wpis z mikrobloga

@paaweuuu: Nikt nie potrzebował więcej informacji, użyteczność również jest bez żadnych fajerwerków. Między tymi zegarami masz miejsce na 7 calowy ekran btw. Drugie tyle info masz i miałeś na navi.

To nie rozwój, tylko oszczędności.
  • Odpowiedz
@trzyakordy: lepsze bo pokazuje wszystko co ważne ładowanie, temp płynu, temp oleju, paliwo, turbo boost. To powinien być wymóg przepisami aby takie wartości były dostępne, a nie współczesne gówno co nawet temp cieczy nie pokazuje w wielu modelach
  • Odpowiedz
  • 1
@kupkesobieciagne
@paaweuuu
@r5678 bo dzisiaj fura nie służy do przemieszczenia się z punktu A do B, rajdowania albo transportu jakichś maneli, tylko ma robić lachę, fotel ma wentylować i grzać pipę i jeszcze może masować prostatę. tęsknię sobie czasami za oldskulowymi autami właśnie dlatego
  • Odpowiedz
@trzyakordy: Auto, które miało zegary mechaniczne z mojego obrazka, który dałem miało wentylowane fotele, grzejące, masujące, do tego fotel miał z tego co pamiętam 20 ustawień. A opcji wyposażenia były setki. To, czy zegary są mechaniczne czy lcd nie ma tutaj nic do rzeczy.
  • Odpowiedz
@paaweuuu: Ale co z tego, że nie widziałeś? By widzieć listę muzyki, musisz mieć ekran zamiast zegarów?

Między tymi zegarami masz miejsce na 7 calowy ekran btw.


Po to ci to napisałem, byś wiedział, że producent spokojnie mógł dać tam 7 calowy ekran, który pokaże wszystko, ale nie dał, tylko zmienił zegary na ten żałosny wyświetlacz za 10 dolców.
  • Odpowiedz
@trzyakordy: Ilość informacji we współczesnym aucie średniego segmentu pochodząca od samych systemów wspomagających jazdę jest tak wielka że musiałbyś mieć tych wskaźników jak w bombowcu, druga kwestia że takie wyświetlacze dają znacznie większe możliwości stylizacji wnętrza.
  • Odpowiedz
Kiedyś kontrolka ladowania, oleju, temperaturka, prędkość, obroty... I szlus, dało się


@trzyakordy: Kiedyś wystarczył rympelek, ręczne sterowanie wyprzedzeniem zapłonu, składem mieszanki oraz gaz w kierownicy i szlus dało się.
Żadna z powyższych informacji w obecnych autach nie jest przydatna (wystarczy ikonka silnika ( ͡° ͜ʖ ͡°)), a to dlatego że współczesny samochód nawet prędkość sam potrafi sczytać i w trybie tempomatu aktywnego ja dostosować czy utrzymać tor
  • Odpowiedz