Wpis z mikrobloga

Słuchanie ścieżki dźwiękowej ze #skyrim sprawia ze chce mi się zagrać. Niestety potem coś jednak mnie odpycha.


@Czyste_Buty: muzyka jest kojąca, sprzyja eksploracji i niespiesznemu zwiedzaniu.
uwielbiam elder scrolls, ale nie gram, bo ostatnio w nic nie gram. nie chce mi się.
natomiast mam tak z innymi grami.
na dysku rdr2, far kraje(muzyka w 5 części to #!$%@? arcysztos), sniper elity, etc, i jak gdzieś zobaczę filmik albo obrazek z tych
@maad: Jestem absolutnie zielony w kwestii modów, ale czy możesz mi powiedzieć czy mody mają swoje dialogi? Mam na mysli dzwiek, nie tylko tekst… chciałbym wgrać moda z sensownym długim wątkiem „głównym”. Możesz polecić coś dla fabularnego maniaka? ;)
@Czyste_Buty: Pierwszą styczność z tym kompozytorem miałem grając w Neverwinter Nights, rok był to 2003, a ja miałem już nowszy komputer z Celeronem i Geforce 2. Gra dostarczyła mi wspaniałych wrażeń, świetna historia, ale muzykę mam do dzisiaj na playliście i czasami do niej wracam. Jeremy Soule to geniusz.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Czyste_Buty: Fajna gierka jeśli chodzi o grindowanie i satysfakcję z poziomu postaci (nie licząc walki bo poziom przeciwników się skaluje do poziomu postaci), można w dowolnym momencie zmienić klasę jak jedna się znudzi I ogromną ilość modów przez co można więcej zawartości dorzucić czy immersji, ale drewniany dubbing polski i angielski, słaba fabuła w 90% misji, monotonność i mała ilość przeciwników trochę zabija gierkę ale kilkaset godzin dalej nabiłem
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0