Wpis z mikrobloga

@EliG: pozwól że skopiuję opis ze steama:
Overlord – nowe rozszerzenie Stellaris – daje dostęp do nowych funkcji zaprojektowanych z myślą o uwolnieniu pełnego potencjału twojego imperium. Stań na czele całej galaktyki potencjalnych poddanych i poprawdź ich ku chwale – lub zduś ich opór. Nowe mechanizmy rozgrywki zapewniają wiele sposobów na specjalizację ról lenników imperium oraz umożliwiają zapanowanie nad nowymi planetami i poddanymi, zaś nowe, olśniewające superkonstrukcje sprawią, że twoje wpływy
@dominowiak: No z tego opisu to nie jest źle. Biorę. Jedna rzecz mnie wkurza. Brak losowości w układach za bramą L. No i ciągle widzę ogromny potencjał centrum galaktyki które jest niedostępne. Tam to mogło by być DLC.
o i ciągle widzę ogromny potencjał centrum galaktyki które jest niedostępne. Tam to mogło by być DLC.


@EliG: na przykład przejście do innego wymiaru i mozliwość skopania dup najeźdźcom w ich własnym domu ;) Albo w centrum galaktyki wielka czarna dziura wokół której budujesz sferę Dysona, zapewniającą ci nieskończoną energię
Wam potrzeb na potem w tej grze do czegoś energia :D?


@MajoZZ: na przykład do kupowania tych rzadkich gówien typu zielony gaz czy jak to się tam nazywa. Wiecznie tego brakuje jak się mieli flotę
@dominowiak: Ciężko powiedzieć. Może nie używasz tricków/myków. Może nie połączyłeś w głowie pewnych zależności. Ja dopieszczam każdy element gry - szczególnie ekonomiczny. Wcześniej grałem na najwyższym poziomie. Po zmianie AI zszedłem poziom niżej i było optymalnie - choć nie grałem zbyt dużo). Swoją drogą nigdy nie przeszedłem gry. Jednym z aspektów była optymalizacja, a innym nuda i kolorowanie mapy. Jak przekroczę moment zdecydowanej przewagi to gra mnie po prostu nuży. Dlatego
Może nie połączyłeś w głowie pewnych zależności.


@MajoZZ: chyba bardziej to. budynki buduję na czuja zupełnie, chociaż ostatnio zacząłem zwracać uwagę na optymalizację. Natomiast rzeczywiście chyba nie bardzo rozumiem mechanizmy zależnosci miedzy wydajnością produkcji a rodzajami i liczbą budynków i przydzielonych robotników. Zakładam że tu jest problem.

Zagrywam się w strategie od czasów Amigi i civ 1


@MajoZZ: no siema ( ͡° ͜ʖ ͡°)