Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@janushek:tos spłycił konkret,aby wykonać misje często idziesz nie zabijasz każdego,masz możliwość rozwiązania w sposób bez walki, musisz porozmawiać by popchnąć wątek dalej. Fabuła tych gier jest rozwinięta i połączona mniejszymi wątkami,dużo szukania,wyścigi misje lotnicze (gta).Splyciles te gry zajebiście, w Tym star Wars masz całkiem inny schemat idziesz do lokacji po drodze masz do zabicia zagraje,zabierasz jakiś przedmiot czy zabijasz jakiegoś typka i koniec. Lecisz do kolejnej i schemat się powtarza cały
@myrdol: no i? Masz walke, elementy platformowe, eksploracje i zagadki. Kazda gra musi byc rozbudowanym wielowariantowym rpg albo sanboxem?

To jest gra action adventure na boga. Sorry, rozumiem, ze komus moze np. walka w fallen order nieodpowiadac albo backtracking, ale brak różnorodności to nie jest wada tej gry.

Idąc twoim tokiem rozumowania 99% gier akcji to nuda: Gears, Cod non stop strzelanie, seria Uncharted - non stop to samo, O starym
@Anthermil: Możesz ograć tytuł gdzie schematyczność jest duża, gra może w oczach gracza nadrabiać innymi aspektami, grafika, fabuła, duża ilość postaci, rozbudowany świat. Całość gry będzie pozytywna, a schematyczność nie będzie miała wpływu na to czy gra będzie fajna czy tez nie.
@Anthermil: Nigdzie nie napisałem o wadzie, spytałem gościa co w tej gdzie było fajnego, bo jedyne co tam było to chodzenie z miejsca do miejsca i zabijanie. To ty i kolega wyżej przyjęliście, ze jak gra jest schematyczna to jest nie fajna, a to jest wasze blednę założenie co już ci wyjaśniłem post wyżej. Tak, grę przeszedłem.