Wpis z mikrobloga

Nawalał nam piekarnik.
No nie trzymał temperatury (odchyły na poziomie 20-30 stopni ciągle) i przypalał z jednej strony.
Zgłaszaliśmy kilka reklamacji.
Za każdym razem przyjeżdżał ten sam technik (bardzo spoko mordeczka, pozdrawiam jeśli tu jest) i wymieniał kolejne części.
Niestety, problem ciągle ten sam.
Co zrobił producent? Zamiast w końcu wymienić ten piekarnik na nowy, to kazali temu biednemu technikowi zrobić "wypiek testowy".
Chłop przywiózł sprzęt, składniki i aktualnie robi u nas w kuchni ciasto.
Jak sam mówi, piecze pierwszy raz w życiu.
Żona siedzi i patrzy tylko, żeby nie #!$%@?ł nam pół kuchni.
Bareja by tego lepiej nie wymyślił.
Siedzę i kisnę.

#gotujzwykopem #gotowanie #kuchnia #pieczzwykopem #agd #gownowpis
  • 204
  • Odpowiedz
@Pan_Andrzej_pisze:
KC Art. 560. [Uprawnienia kupującego]
§ 1.
Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub
  • Odpowiedz
@pawelpablito ok, na rejkomi możesz zadać naprawy, wymiany, zwrotu kasy, lub obniżki ceny, ale Ty mylisz zadanie z obowiązkiem. Sprzedawca nie ma żadnego obowiązku uznać Twojego zadania jeśli dla niego będzie tańsza np naprawa a Ty zadasz wymiany. Rzecznik powie Ci co chcesz usłyszeć bo on ma w dupie Ciebie i ten sprzęt.
  • Odpowiedz
@Pan_Andrzej_pisze: nie
Masz prawo do czterech żądań na tych samych zasadach. Jednak praktycznie przy pierwszym zgłoszeniu sens ma jedynie żądanie naprawy lub wymiany na nowy. Jeśli zgłosisz przy pierwszej rękojmi obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy, to sprzedawca zgodnie z zacytowanym paragrafem może "odmówić" poprzez szybką wymianę lub naprawę. Zgłaszając żądanie naprawy lub wymiany sprzedawca może również wykazać, że jedno z tych dwóch jest kłopotliwe i też zrealizować to drugie (zamiast
  • Odpowiedz
Polecam niedowiarkom zadzwonić na infolinie, powiedzieć że piekarnik pali ciasto i zapytać się o szczegóły wypieku testowego. Kto robił kiedykolwiek w AGD ten się w cyrku nie śmieje. I nie każdy producent ma w standardzie zostawianie kwitu po naprawie gw.
  • Odpowiedz
@420przez3: Amica nie daje takiego kwitu. My podpisywaliśmy papier, ale technik to zabierał ze sobą. Przy wymianach części wpisywał tylko notkę do książki gwarancyjnej. :)
  • Odpowiedz
@pawelpablito ok, masz rację tylko widzisz, Ty napisałeś że MUSI nam wymienić i że wyjścia nie ma. A ma, nie zgodzić się i spytać czy nie chcecs naprawy i to jest game changer. Gadanie takie że 2 raz zgłaszam z rejkomi sprzęt i wy musicie mi go wymienić jest bzdura bo nic nie muszą kropka. Z tym że coś się pojawiło odrazu czy po pół roku jest różnica ale tu kłócił się
  • Odpowiedz
@stanax1: Wiem, każda wizyta i tak jest odnotowana przez infolinie dlatego nawet nie każdy robi wpis do karty gw. Zresztą na upartego jak ma na osobnym kwicie dowód na podłączenie przez osobę uprawnioną to podstawa do gwarancji jest dowód zakupu, karty gw może w ogóle nie być.
  • Odpowiedz