Wpis z mikrobloga

Siemanko jestem nowy w temacie #nootropy i mam pare pytań. Co byście mi polecali na początek? Które nootropy są dostępne w polsce bez recepty? Czy opłaca się przyjmować noopept lub modafinil? ( słyszałem że są całkiem niezłe) i czy mogą wystąpić jakieś poważne skutki uboczne po przyjęciu któregoś z powyższych?
  • 27
@CiasnyBen: obydwa gorąco polecam, ja obecnie miksuję je codziennie ʕʔ

Nic Ci nie będzie, tylko trzymaj się dawkowania. Najwyżej może Cię glowa rozboleć lub zrobisz się senny. Pamiętaj o zastosowaniu źródła choliny przy nootropach - ALCAR lub cholina cdp.
@Koobik: Niestety też. Raz działa jak kofeina, a raz działa dla mnie tak dziwnie rozdrażniająco, że nie potrafię się skupić. Zwykła kofeina daje lepszy efekt u mnie. Ogólnie na razie zostawiłem notropy na bok bo zwykła kofeina robi u mnie największą robote z tych legalnych środków :D
@CiasnyBen: przede wszystkim: jaki efekt chcesz osiągnąć?
Poza piracetamem, można też używać innych leków o właściwościach nootropowych, np. selegilinę lub metylofenidat. Bez recepty np. Alpha-GPC lub ALCAR. Z innych substancji, które są lekami ale nie u nas, to Noopept, fenylopiracetam, sunifiram, aniracetam.
Z substancji, które nigdzie nie są lekami, jest kilka ciekawych.
Ale podstawowe pytanie - po co? Jako antydepresant, poprawa pamięci, walka z sennością? Określ przybliżony cel.
Pozdrawiam.
@przegryzam jestem w 100% zdrowy psychicznie i fizycznie. Czuje się też w miarę dobrze. Po prostu chciałbym wykorzystać nootropy do lepszego skupienia i ogólnego poprawienia wyników w szkole. Najlepiej jakbym nie musiał ogarniać jakichś recept na lewo.
@CiasnyBen: Nie będę pisał o rzeczach oczywistych w takim wypadku, czyli: zdrowa dieta, wysiłek fizyczny, unormowany sen i unikanie nadmiaru (nie w ogóle tylko nadmiaru) stresu.