Wpis z mikrobloga

@phariseo: Ma np. klamki wewnetrze i antipolution fault.

Ale tak to faktycznie - mega trwaly woz.

Swojego dojechalem do 440kkm bez praktycznie zadnych problemow. I to na lpg.
@Marek_Kodrat: obejrzyj sobie materiały Jacka balkana bodaj. Kuoil sobie taki i wszystko ładnie o tym modelu jest powiedziane. Np ważne jest to aby sfery były oryginalne i regenerowane nie zaś zamienniki bo nie poczujesz tego hydro tak jak powinno być.
@xardas_pl: Nie wszystkie. Ale wiekszosc ma

2.0 HDI 90km bez dwumasy i fapow albo 2.0i benzyna - ladnie z lgp robi

2.0 HPI uwazaj. 3.0 jest fajne, ale z manualem byly tylko przedlifty, a automat jest 4 biegowy i wolny. Ale na kanape taka calkiem niezle rozwiazanie.

Generalnie oprocz 2.0 HPi benzyny tam nie ma zlych silnikow.
@bigger: interesuje mnie tylko benzyna (z potencjałem na LPG) i manual (daily to 3.0 diesel w automacie i trochę w mieście pali)

czyli zostają mi przedliftowe 3.0V6 i obojętnie które 2.0i 137/140 HP, tak?
@xardas_pl:

Benzyna 2.0 100 kw

103 kW to HPi i unikac jak ognia. Ale one tylko krotki czasy byly z tego co pamietam i tylko w przedliftach

Ja swoim naprawde robilem glupie rzeczy. Dzielnie zniosl nawet 90kkkm na rok. Sprzedalem go przy 440kkm i taki dalszy znajomy jeszcze na pewno przez rok nim do Niemiec co weekend smigal.

1.8 tez jest fajny, ale odpycha sie jeszcze gorzej niz 2.0 a pali
@bigger: okej, czyli szukamy zagazowanego 2.0 100kW ze sprawną klimatyzacją :)

one wszystkie miały hydro? nie musi nawet być sprawne, ogarniałem już koszty remontu i nie ma lipy - nawet wolałbym sam zrobić dobrze i mieć pewne auto
@xardas_pl: Wszystkie. Dopiero nastepny mial w opcji

Byly dwie rozne wersje z przyciskiem sport i bez, ale to bez znaczenia.

Mega trwale jest. Ja przy swoim przez kilkaset tysiecy nie robilem nic poza raz wymiana pompy - ale to z mojej winy. Bo po dzwonku baby lekko sie saczylo i raz na dwa miesiace trzeba 100 ml dolac. Nie dolalem przez dluzej i zatarlem. A tak to zero problemow.
@bigger: ten przycisk sport to fajna sprawa (jechałem taksówką co miała i kierowca pokazał mi jak się to zawieszenie zachowuje) ale nie jest to must have, od tego są inne auta. całe BMW to przycisk sport :D

a części eksploatacyjne jak układ hamulcowy, filtry, układ zapłonowy itd - wszystko standardowe i w normalnych cenach czy jakieś wynalazki? oni coś tam chyba mieli z ręcznym na przedniej osi ale może coś pokręciłem
@xardas_pl: Normalne. Silnik 2.0 benzyna to to samo co np. w Peugeotach. Jedna z lepszych N/A benzny ever moim zdaniem.

Czesci tanie i dostepne.

Udziwnieniem jest reczny. Bo tam linki sie zapiekaja. Gowniane i glupie rozwiazanie. Mi zdupilo sie w polowie eksploatacji jedno kolo , naprawilem wszystko na nowych zamiennikach i do konca nie bylo problemow.

No i "nigh panel" super sprawa w nocy

Pisalem juz tu wiele razy jak zmienialem
@Marek_Kodrat: Z 1 gen może być ten problem że gruszki mogą być w średnim stanie przez co nie będzie żadnego wow w jeździe :) Sam mam z 2004r. 210tys km i czuć że jest twardszy jak przy zakupie, ale to w moim przypadku żaden problem bo dzisiaj mi przyszedł komplet gruszek comfortów. Zobaczymy po wymianie jaka będzie różnica ( ͡° ͜ʖ ͡°)