Wpis z mikrobloga

@nomorelife: to nawet się nie spodziewasz jak wyglądałaby przykładowo szybka zegarów po polerowaniu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tego totalnie nie widać na codzień, ale to jak robi się ona przezroczysta w bezpośrednim porównaniu 50/50 wypolerowanej części z niewypolerowaną to czasami szok bierze, jak plastikowa osłonka na głupich zegarach mogła być aż taka mleczna.
  • Odpowiedz
@wypokowy_expert: dokładnie, to jest usunięcie powłoki antyodblaskowej,

@W_goracej_wodzie_company: można albo spolerować całość tak aby wszędzie ta warstwa była tak samo usunięta - ale kosztem tego, że w słońcu będzie odblaskowa plama zamiast tego co się wyświetla na wyświetlaczu, albo wymienić ekran na nowy. Do osiągnięcia takiego uszkodzenia wystarczy nawet płyn do szyb z amoniakiem (czyli zazwyczaj najtańszy z półki). Dla porównania załączam jak to wyglądało na macbookach -
klotz - @wypokowyexpert: dokładnie, to jest usunięcie powłoki antyodblaskowej, 

@W...

źródło: comment_1651227382BOyZhxrg4lxgyh8CkVPXPs.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@TSoprano: Polska to nie Stany, parę lat temu odebrałem firmowa Skodę superb i po przejechaniu ok tysiąca km wystąpił problem z drganiem kierownicy przy hamowaniu. Serwis zdiagnozował krzywe tarcze hamulcowe (po 1 tys km), ale naprawa gwarancyjna nie przewidywała wymiany tarcz nawet po tak niskim przebiegu i na gwarancji. ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz