Wpis z mikrobloga

@neil_mccauley89: no nie wiem. zazwyczaj kłopotliwa jest wiązka budy, we wszystkich przelotkach (niedziałające zamki, klamki, okna, głośniki, światła).
@veramum: Wymiana wiązki silnika jest najłatwiejsza, bo najmniej trzeba rozbierać, choć może być konieczność wydłubania silnika.

W przypadku wymiany wiązki kabiny to jest sajgon, to jakby wyprodukować auto od nowa.
  • Odpowiedz
@dict: dokładnych info jeszcze nie mam jestem dopiero po wstępnej rozmowie z mechanikiem , jeszcze nie wziął auta na warsztat . Ja też za bardzo nie kumam mechaniki itp. aczkolwiek stwierdził że instalacja jest pognita ( zaglądał pod auto itp ogólnie to ziomek który ma warsztat od x lat obok mojej firmy i robił auto m.in kierownikowi więc na 99% jest legit i mu wierzę ) , na desce napierdziela
  • Odpowiedz
@veramum: W takiej sytuacji trzeba drutować. Potrzebujesz elektryka artystę, wirtuoza druciarstwa. Elektrycy od francuzów są dobrzy w tej materii. Nie trzeba robić przeszczepu całej instalacji - tylko znaleźć defekt i naprawić.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@veramum: spora część instalacji jest we wnętrzu i pod maską, niewiele wychodzi w podwozie. Podejrzewam, że tam jest raczej instalacja do łatania niż wymiany - mimo to jest to jednak żmudna robota, więc i nie tania
  • Odpowiedz