Wpis z mikrobloga

Dzień dobry, to powitanie ale i temat ankiety. W moim biurze jestem zawsze przed kierownikiem, już pracuje zwykle 20-30 minut (on załatwia wcześniej sprawy w terenie). Kiedy kierownik przychodzi, wchodzi do biura i ewidentne czeka z powitaniem i ja niestety nie wytrzymuje tej presji i mówię „dzień dobry” on podaje rękę i odpowiada. Ale generalnie nigdy nie zdarzyło się żeby pierwszy się przywitał. Co jest dziwne bo nawet gdy wchodzi szef czy jego zastępca czy inne ważne/starsze osoby (rangą i wiekiem) to one pierwsze mówią „dzień dobry”. Zatem moje pytanie jest takie : kto powinien mówić pierwszy słowa powitania?

Kto pierwszy mówi „dzień dobry”?

  • Osoba wchodząca do biura 96.7% (58)
  • Osoba już przebywająca w biurze 3.3% (2)

Oddanych głosów: 60

  • 9
@barteqckz: swoją droga kierownika masz udanego XD w budżetówce to on max ma 6k netto o ile nie mniej a uważa się jakby panem świata byl :D u mnie w pracy kto wejdzie to się wita, chociaż to wynika z kultury osobistej dlatego może nie zwracam na to uwagi.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@andrzeju1: wyższość może wynikac czysto z funkcji a nie wynagrodzenia.

Serio uważasz że ktoś kto ma 50k na rękę ma prawo wywyższac się nad innych a ktoś kto ma 5k nie może?

Chodziło mi że to dwie zupełnie różne rzeczy :)