Wpis z mikrobloga

  • 178
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 69
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@art212: pewnie jestem enta osoba, ktora ci to pisze- na oficjalnym forum spotify grzeja sie tematy z tym bugiem. Tworca juz o nim wiedza i pracuja nad aktualizacja.
W moim wypadku pomaga calkowite wylaczenie i ponowne wlaczenie aplikacji (wiesz, klikasz te ikonke, gdzie otwieraja sie okna aktywnych aplikacji i "wygaszasz" appke przesuwajac ja do gory). Operacja trwa kilka sekund i po niej spotify dziala ponownie prawidlowo przez kilka godzin.
  • Odpowiedz
  • 1
@art212 Ja sb kupiłem YouTube premium i jest zajebiście. Polecam. Do tego sam mi tworzy playlisty piosenek, których słucham najczęściej.( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@art212: kiedyś było lepiej, ale przyszła jakaś julka ux designer #pdk i wszystko wywaliła do góry nogami. Bo użytkownik NIE CHCE widzieć pełnej listy utworów danego wykonawcy (serio tak myślą), NIE CHCE mieć pod ręką paska do wyszukiwania tylko CHCE specjalnie klikać w 'szukaj'.
A w appce NIE CHCESZ słuchać po kolei utworów z playlisty, CHCESZ ZAWSZE je w losowej kolejności.
Itd. itd.
  • Odpowiedz
@dioxxx przecież to Ty się zesraleś, że nie ajfon xD ja tylko napisałem, że na androidzie jest bug, a Ty już że Janusz bo nie mam ajfona. Lecz się z kompleksów, synek.
  • Odpowiedz
  • 0
@art212 wywal to i dawaj na Deezer. Od jutra Deezer family z 6 profilami i jakością FLAC za 36zl.
Bazę też mają większą. Na plus dla Spotify że ma więcej podcastów PL
Tak wiem, nie na temat :)
  • Odpowiedz