Wpis z mikrobloga

@senkju: Pytanie ile chcesz koni dodać, do jakich wartości momentu obrotowego oraz czy chcesz zachować fabryczny DPF/EGR oraz w jakim stanie masz turbinę oraz dwumase. Przy zwiększaniu mocy i Nm dwumasa dostaję najbardziej po tyłku :) Oczywiście jeśli masz DPF bo z tego co pamiętam fabrycznie Focusy nie miały DPF-u i dwumasy ale chociaż kto tam wie co siedzi.
@senkju: a czemu nie? 140-145KM wyciagnie(w serii ma zazwyczaj więcej ok 117-120KM). Oczywiście dobry majster sprawdzi autko.
Dwumasa szybciej siada, ale pewnie przy częstym butowaniu. Nie słuchaj tylko majstruj(oczywiscie jeżeli pompa już nie opiłkuje XD).
@senkju: Na internetach piszą, że najbezpieczniej można zrobic okolice 125KM i 339Nm natomiast można zrobić 141KM i 359Nm, po prostu udaj się do dobrego tunera, on zadba o całą resztę ale tak jak napisałem, bezpieczne okolice są do 150KM.
@cherrz: tak między Bogiem, a prawdą to mu ten Chiptuning potrzebny jak druga dziura w dupie, ale co kto robi ze swoimi pieniędzmi, to nie moja sprawa. Ja tylko napisałem co o tym myślę ( ͡ ͜ʖ ͡)
@BiletNaKrucjate: może, ale prawdopodobieństwo poważnej awarii wzrasta z wraz z wiekiem i przebiegiem. Zwłaszcza w Polsce, gdzie wraz z wiekiem wydłuża się interwały serwisowe, olewa likwidowanie wycieków i ogólnie jeździ aż koło odpadnie, bo im Auto starsze tym większy procent jego wartości trzeba przeznaczyć na serwis i naprawy. Jak mi ktoś podjeżdża pod warsztat Fordem, albo Fiatem z okolic 2005 roku, to każę parkować na trawie, żeby na kostce plam nie