Aktywne Wpisy
Kami123x +32
Jak ktoś jest taki mądry to niech do Tarnowa przyjedzie i niech że mną pogada, chętnie mu pokaże noclegownie o 20. I jeszcze potwierdzić mogą że tam codziennie przychodzę, wszystkie papiery mają. Śmiało zapraszam hejterów z dupy. Bo każdy kozak jest gdy siedzi w domu przed kompem i tylko hejtuje. W dupie byli i gówno widzieli..
1 po pierwsze nie mam zamiaru opuszczać Tarnowa, bo mam tu dziewczynę, nie mam zamiaru jej
1 po pierwsze nie mam zamiaru opuszczać Tarnowa, bo mam tu dziewczynę, nie mam zamiaru jej
Kopyto96 +117
Nie ma gorszego trendu w XXI wieku, niż traktowanie psów jak dzieci. Kiedyś pies też był uważany za członka rodziny, ale jednak ludzie mieli świadomość, że to jest pies. Dzisiaj uczłowieczanie psów to najgorszy rak, jaki można zaobserwować.
Ludzie spędzali szczęśliwe chwile ze swoimi pociechami na spacerach i wypadach za miasto, kiedy te uwaliły się całe w błocie i pokaleczyły od krzaków, a dzisiaj psórka musi buciki mieć, żeby jej się łapki
Ludzie spędzali szczęśliwe chwile ze swoimi pociechami na spacerach i wypadach za miasto, kiedy te uwaliły się całe w błocie i pokaleczyły od krzaków, a dzisiaj psórka musi buciki mieć, żeby jej się łapki
Czysto teoretycznie - odpisali, że proszą o pocięcie fotela, np. tapicerki siedziska i oparcia, a następnie przesłanie zdjęcia. Po tym prześlą mi zwrot pieniędzy.
Zaznaczę, że jest to znana firma oferująca między innymi sprzęt komputerowy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak to interpretować? Bo jednak wydaje mi się to dosyć podejrzane, czy aby nie dam im pretekstu na wymiganie się od udzielenia gwarancji? XD
#reklamacja
#pytaniedoeksperta
#pytanie
#komputery
Jeszcze nic nie zrobiłem
Dla mnie to zrozumiałe - chcesz otrzymać zwrot kasy, OK, ale w takik razie chyba nie kasz zamiaru dalej korzystać ze sprzetu, za ktory nie zapłaciłeś, skoro zwracamy pieniądze?
Firma pewnie i tak musiałaby ten fotel zutylizowac więc po co placic za
@OliPLN: ano tak, że ty se potniesz fotel (#!$%@? co?) a oni ci powiedzą: Paaanie ale to je nożem pociente na to gwarancji ni mo
@stwor: ale tu nie ma fair czy nie fair. Są przepisy i regulacje. Gdzie w nich jest, że ma zniszczyć (nożem, #!$%@? nożem) sprzęt który reklamuje, żeby nie miał przypadkiem dwóch? Na łby się pozamieniali?
@OliPLN jak masz to na pismie (mailu) pochodzacym z adresu e-mail sklepu w odpowiedzi na